MAMA 2020 semalam punya. Lama aku perhati ja si Jungkook tu bila dapat Award 😂 comel jak 😂 waktu diorang perform, seyes aku cakap, V sangat² lah hensem 😩 Jungkook pulak seksi n comel adoih lah 😫 cameraman ni pun satu pi zoom kat muka V bila habis lagu. Halah halah 😵
Done luah pfft.
Back to story.
Pakcik itu melihat penampilan Jungkook dari hujung kasut sampai ke kepala helmet hitam itu. Pakcik itu mengerutkan mukanya sebab pelik.
Jungkook di imbas itu merasa kekok pula. Jungkook tengok penampilannya sendiri.
Baju kemeja ketat berwarna hitam legam dengan dua butang atas di buka dan kedua hujung baju tangannya dibiarkan tanpa di butang dan dilipat. Seluar jeans berwarna hitam dan ada bahagian berkoyak di kedua kakinya. Kaki kanan, paha 2 garis koyak dan lutut juga. Kaki kiri pula hanya koyak di bahagian lututnya sahaja. Kasut converse berwarna hitam kecuali tali kasutnya berwarna putih.
Hujung baju kemejanya tidak di masukkan ke dalam seluar ya.
Pakcik itu mula bersuara dulu.
Pakcik: Maaf ya~? Ada yang saya boleh bantu encik?
Jungkook: *mendehem n pandang pakcik itu* ada tak pekerja di sini yang bernama Kim Taehyung?
Pakcik: Ooh~ ada. Nak jumpa dia ke?
Jungkook: *angguk kepala ngan semangat*
Pakcik: Kejap ya encik~ saya gi panggilkan dia untuk encik ok?
Jungkook: Ok~
Pakcik itu meninggalkan Jungkook di situ dan masuk ke tempat yang penuh daun - daun hijau itu lalu cari Taehyung.
Jungkook perhatikan pakcik itu tengah mencari Taehyung untuknya. Jungkook menanggalkan helmet dari kepalanya. Jungkook membetulkan rambutnya dan letak helmetnya di sisi kanannya lalu masuk ke tempat petani yang penuh daun hijau kehijauan itu.
Jungkook masuk dengan selamba dan cara jalannya seperti bak model. Jungkook beri senyuman manis pada pakcik dan makcik di belah kiri dan kanannya sambil membungkuk hormat.
Pakcik dan makcik melihat itu merasa pelik tapi melihat senyuman manis Jungkook itu dengan beri bungkuk hormat pada mereka, mereka pun balas dengan senyuman manis pada Jungkook.
Jungkook pandang depan dan perhatikan figura pakcik tadi. Akhirnya pakcik itu sudah jumpa Taehyungnya.
Jungkook tersenyum bunny dan berlari anak ke arah Taehyung dan pakcik itu dengan berhati - hati.
Pakcik: Ada orang nak jumpa kamu Taehyung-shi.
V: Nae? Nugu?
Pakcik: Dia dek--
Jungkook: TAETAE HYUUUUUNNG~ *jerit dengan semangat*
Pakcik dan Taehyung menoleh ke arah Jungkook yang menjerit tadi tengah berlari anak ke arahnya. Taehyung terkejut.
Pakcik: Aik? Mmm~ itu lah orangnya, Taehyung-shi.
Jungkook sudah sampai di hadapan mereka dengan senyuman bunny-nya. Taehyung terkebil - kebil sebab terkejut. Pakcik itu balas senyuman manisnya pada Jungkook lalu meminta diri dulu.
Selepas pakcik itu pergi, Jungkook terus peluk Taehyung dengan gembiranya. Taehyung tersedar dari keterkejutannya dan pandang bawahnya.
Taehyung melihat kiri dan kanannya, banyak mata - mata memandangnya. Taehyung merasa malu pula. Taehyung baru sedar yang pakaiannya sangat kotor. Taehyung menolak Jungkook darinya.
YOU ARE READING
Hai, Sayang [TaeKook][Malay]
FanfictionKenal dari sebuah games. Watak TaeKook yang ke-3. Anda tekan READ sahaja kalau nak tahu hehe~ Eh sebelum tu, dalam cerita ni ada unsur - unsur ekhem hampir 🔞 n carutan. So, yang innocent tu jangan baca eh? Kalau nak baca jugak, jangan salahkan aku...