PART 18

1.2K 70 112
                                    

JJK Entertainment



Jungkook sudah selesai mengerjakan tugasnya(?) dan susun di atas mejanya. Jungkook bersandar belakangnya ke kerusi kerja itu sambil meregangkan tangan dan juga jari - jari lentiknya.

Jungkook meregangkan lehernya dan pinggang. Jungkook mengeluh lega.


Jungkook: Huuuhhhh~ lenguh pinggang aku. Aduhaaai~ *termenung kejap*


Gahyeon mengetuk pintu itu dan masuk sahaja pabila Jungkook menyuruhnya masuk. Gahyeon membawa air kegemaran Jungkook iaitu Banana Milk.

Gahyeon meletak 2 Banana Milk sejuk di atas meja Jungkook. Jungkook melihat air kegemarannya, terus dengan sepantas kilat ambil Banana Milk itu lalu minum dengan gembira.

Gahyeon buat muka besar kecil besar kecil ja kat Jungkook itu.


Gahyeon: Macam budak kecik je lah tuan ni.

Jungkook: Heh?! Orang dewasa ada ja minum ni.

Gahyeon: Ya I know. But, tingkah tuan tu ha bila nampak botol Banana Milk ni ja terus berbinar mata tuan tu n ambik ngan sepantas kilat.  Macam gaya budak kecik.


Jungkook mengabaikan sahaja Gahyeon itu dan minum dengan gembira.

(aku teringin nak rasa. Tapi beli kat mana huargh! Kat tempat aku tak ada jual hiks)

Gahyeon menggelengkan kepala sahaja. Gahyeon meminta diri untuk keluar.

Selepas Gahyeon keluar, phone Jungkook berbunyi.

Neon gwangyareul tteodolgo isseo
Ayayayayayaya~
Naeui bunsineul chatgo sipeo
Ayayayayayaya~


Jungkook: Hey ma mamba~ I hate mamamamamamamamamamamba~ Hate mamamamamamammamamamaba~


Jungkook bukannya nak angkat, dia pergi sambung nyanyi. Jungkook tengah syok nyanyi lagu kegemarannya jadi ringtone itu terus tetiba berhenti.

Phone-nya berbunyi lagi. Jungkook mengambil phone-nya itu, takut ada kecemasan pula.

(aku lempang kau kunk Jungkook kalau buat macam tu lagi ei ei)

Di skrin phone Jungkook tertulis nama MyHensemBoy💞. Jungkook tersenyum dan jawab panggilan itu lalu letak di tepi telinganya sambil sedut air Banana Milk-nya.


MyHensemBoy💞: Hai, sayang~

Jungkook: Hai, hyung~ *lembut ja suara*

MyHensemBoy💞: Sayang ngah buat apa tu~?

Jungkook: Sayang tengah minum susu pisang~

MyHensemBoy💞: Susu pisang?

Jungkook: Ya, hyung ku yang hensem~ awat~? Tak pernah minum ke~? *sedut air Banana Milk-nya sampai habis*

MyHensemBoy💞: Oh~ hyung pernah ja~ tapi jarang ah minum.

Jungkook: Mmm~ *letak botol kosong itu di atas mejanya* hyung pulak tengah buat apa?

Hai, Sayang [TaeKook][Malay]Where stories live. Discover now