PART 6

1.3K 81 156
                                    

Jungkook tengah bermesraan dengan dua yeoja di sampingnya. Dua yeoja itu berpeluk lengan Jungkook dengan manja lalu nak suapkan makanan ke arah mulut Jungkook itu.

Jungkook dengan senang hati membuka mulutnya lalu kunyah.

Dua yeoja itu melihat muka Jungkook hanya tergelak kecil sahaja.

Mereka berada di sebuah restoran mewah.


Ryujin: Oppa nak lagi~?

Jungkook: Of course, darling~

Ryujin: Haa nah~

Jungkook: Aaaaa~ *bukak mulutnya*


Ryujin menyuapkan makanan itu ke mulut Jungkook.


Yuna: Haa dah habis makanannya~ naahhh~ minum dulu oppa~


Yuna pegang gelas air dan straw itu lalu menghala ke mulut Jungkook itu. Jungkook pun masukkan straw itu ke dalam mulutnya dan sedut air itu.

(bahagia sungguh. Eh? Bahagia kah?)

Lepas itu, Yuna letak balik gelas air di atas meja itu.


Jungkook: Ok sekarang kita gi jejalan. Nak?

R/Y: Naaaaakk!

Jungkook: Ok let's go, my darlings~ oppa gi bayar dulu ya~

R/Y: Ok oppa~


Jungkook bangun dan pergi ke arah kaunter pembayaran di ikuti dua yeoja itu. Selesai bayar, dua yeoja itu bergandingan tangannya ke lengan otot Jungkook itu.

Jungkook membukakan pintu itu dan bagi dua yeoja itu keluar dulu. Lepas itu, Jungkook merangkul kedua pinggang dua yeoja itu di samping kiri dan kanannya.

Jungkook membukakan pintu kereta untuk bagi dua yeoja itu masuk dulu. Lepas itu, Jungkook tutup pintu keretanya dan berjalan ke arah pintu pemandunya.





Skip





Jungkook menghantar dua yeoja itu balik ke rumah mereka. Dua yeoja itu mengambil barang - barangnya yang begitu penuh di kedua tangan mereka. Mereka baru lepas habis berbelanja di Shopping.

Jungkook bersandar belakangnya di bahagian pintu keretanya sambil memandang dua yeoja itu dengan cool.


Jungkook: Seronok?

R/Y: Eung! Seronok sangat! Terima kasih Jungkook oppa~ ehehe *senyum lebar*

Jungkook: *senyum sinis* kalau gitu.. Gi lah masuk rumah dulu.

R/Y: Ok~ *Ryujin cium pipi kanan Jungkook manakala Yuna cium pipi kiri Jungkook* byeeee~


Dua yeoja itu terus masuk ke dalam rumah. Jungkook pula masuk ke dalam keretanya lalu lap kedua pipinya pakai tisu basah.

(ek eleeehh~ buat apa di lap huh? Dah lah. Sila berhenti jadi playboy lah kalau gituh)

Jungkook melihat jam tangannya.

Baru pukul 6:20 petang.

Jungkook malas nak pergi ke tempat kerjanya sebab tidak ada tugas kerjanya.

(k abaikan bab bab kerja ni 🌚)

Jadi, Jungkook memutuskan(?) pergi ke pasar sebab barang dapurnya sudah habis.

Sampai saja ke pasar, Jungkook mem-parkir keretanya lalu keluar dari keretanya dan kunci kereta. Jungkook masuk ke area pasar itu yang begitu ramai dan sesak.

Jungkook kisah apa kalau sesak pun. Jungkook tembus sajalah tapi jangan kasar - kasar.

Jungkook berjalan sambil tengok kiri dan kanannya yang penuh dengan sayur - sayuran, buah - buahan, jual air, jual makanan dan macam - macamlah.

Jungkook berasa lapar lagi tengok semua makanan di situ.

(kerja kau asyik nak makan ja tapi tak gemuk jugak. Yalah kan, lepas makan nanti bersenam pulak en nak bagi bentuk badannya jadi otot balik)

Orang awam tengah mencari keinginan mereka itu mula pandang ke arah Jungkook itu lalu berbisik.

Mana tak berbisiknya mereka itu kalau dah nampak seorang lelaki yang begitu kacak nan comel nan seksi lagi dengan berpakaian kerjanya.

Baju kemeja putih dengan butang atasnya dibuka dua dan menampakkan bidang dada ototnya itu lalu kedua tangan bajunya di lipat sampai ke siku, kasi tunjuk tattoo-nya. Berseluar slack hitam yang begitu ketat menampakkan kaki ototnya. Hujung baju kemejanya di masukkan ke dalam seluar dan tayang tali pinggangnya.

(k merepek sudah aku)

Hairstyle-nya menampakkan dahi sedikit. Rambut berwarna hitam di tengah dan separuh hujung rambutnya berwarna merah.

(faham tak aku detail warna rambut dia macam mana?)

Muka dia takyah detail lah. Semua orang dah tahu pfft.

Jungkook membiarkan mereka berbisik tentang dirinya dan pergi ke arah tempat air.


Pekerja: Ya, encik. Nak air apa? *sopan sahaja*

Jungkook: Saya nak air milo satu. Nak cawan besar ya~ *senyum*

(cawan eh? Lantak ah! Huehue yang jenis plastik tuu agagagagaga)

Pekerja: Nah air encik~ harganya 2 ringgit.

Jungkook: *bagi 2 ringgit pada pekerja itu* terima kasih~


(skip bab air ni ahahaha)

Jungkook terus tinggalkan tempat itu dan sambung berjalannya sambil minum air milonya. Jungkook pergi ke arah tempat sayur - sayuran.

Tangan kirinya bergerak untuk mengambil sayur itu semua. Jungkook ambil dan tengok dengan teliti sebab takut ada yang rosak ke.

Tetiba ada suara yang begitu deep sekali pada Jungkook itu.


X: Annyeonghaseyo~ tengah cari apa~?


Jungkook mengalihkan pandangannya ke arah pemilik suara itu dari tomato yang dipegangnya. Jungkook terpegun or terpesona melihat muka orang itu.

Pekerja itu yang menyapa Jungkook itu hanya tersenyum tipis dengan mengangkat kening belah kirinya sambil memandang ke arah muka Jungkook itu tetiba terdiam.














































































Next

Sorry, jika ada tertypo...
Sorry, jika tak best n pelik...
Sorry, jika ada kesalahan/ketinggalan perkataan, tatabahasa...

Wow? Tak sampai 800+ words lagi alahaaaaiii
Pendek en huehue~



By : KaiHopie_
By : KaiChimochi_

Hai, Sayang [TaeKook][Malay]Where stories live. Discover now