JJK Entertainment
Jungkook tengah sibuk memeriksa kertas - kertas kerjanya itu lalu susun dengan kemas dan letak di atas meja kerja itu. Jungkook bersandar belakangnya ke kerusi sambil mengurut dahinya.
Jungkook melepas keluhan lega kerana kerjanya sudah selesai.
Pintunya di ketuk dari luar. Jungkook pandang ke arah pintunya di buka sedikit.
Jungkook: Masuk. *urut dahi sebab sakit kepala*
Seorang yeoja pekerja yang begitu cantik dengan muka bak vampire itu masuk ke dalam pejabat Jungkook lalu bungkuk hormat pada Jungkook.
Yeoja itu datang ke arah meja Jungkook dan pandang Jungkook itu tengah mengurut dahi dan kejap urut kepala. Yeoja itu mengerutkan keningnya.
Jungkook pandang yeoja itu.
Jungkook: Wae, Gahyeon-shi?
Gahyeon: Eh? Sepatutnya saya yang tanya macam tu kat tuan. Eii~ tuan ok?
Jungkook: I'm.. Not Okay. So, kenapa datang sini?
Gahyeon: Keessiiiaaan tuan Jungkook~ rehat lah~ n saya datang sini ni.. Nak bagi fail ni kat tuan. *letak fail kerjanya di atas meja Jungkook itu*
Jungkook: Hhhmm~ *mengeluh*
Gahyeon: Em~ nak saya buatkan air tak tuan? Oh! Saya akan ambik kan ubat sekali untuk tuan. Nak?
Jungkook: Haa boleh lah~ janji sakit kat kepala aku ni hilang.
Gahyeon: Bereeeh boss! *tabik sambil senyum*
Jungkook: Haa dah dah! Keluar lah budak! Gi ambik ubat tu cepat! Nak meletup dah ni kepala aku! Shuuh! Shuuh! *tangan kirinya melibas libas seperti halau*
Gahyeon: Lek lu bro~ bbro bro bro rilax~ eh? Wait the minutes eh eh? Huehue~
Jungkook menatap Gahyeon itu dengan tajam tapi Gahyeon tidak takut dan acah - acah takut.
Gahyeon: Aau~ takutnyaa sayaaa uhuhu~
Disebabkan Jungkook malas nak bersuara, Jungkook ambil pen itu dan mula acah nak baling pen ke arah Gahyeon itu.
Gahyeon melihat itu terus berlari terkedek - kedek sambil bergelak ketawa suka dan keluar dari pejabat Jungkook itu.
Jungkook: Kenapa lah aku dapat P.A perangai cam budak sekolah. Haih~ lupa pulak dia baru jak habis belajar em~ tapi kira ok lah aku dapat pekerja macam dia dari P.A sebelum sebelum ni hhh~ *bisik hati + urut kepala lagi sambil pejam mata*
Tetiba phone-nya berbunyi dekat atas mejanya. Jungkook buka mata dan pandang ke arah phone-nya itu.
Ayayayayayaya~
Hey ma mamba~
I hate mamamamamama mamba~
Hate mamamamamama mamba~Jungkook membiarkan phone-nya berbunyi sebab Jungkook tengah syok dengar lagu ringtone-nya itu. Bukannya nak di jawab panggilan itu.
YOU ARE READING
Hai, Sayang [TaeKook][Malay]
FanficKenal dari sebuah games. Watak TaeKook yang ke-3. Anda tekan READ sahaja kalau nak tahu hehe~ Eh sebelum tu, dalam cerita ni ada unsur - unsur ekhem hampir 🔞 n carutan. So, yang innocent tu jangan baca eh? Kalau nak baca jugak, jangan salahkan aku...