PART 38

981 50 116
                                    

Jungkook berjalan menuju ke bilik pejabatnya. Jungkook ternampak Gahyeon itu baru sahaja keluar dari bilik pejabatnya. Jungkook pergi ke arahnya.

Gahyeon pandang depan dan nampak tuannya lalu senyum lebar sambil membungkuk hormat.


Gahyeon: Hai, tuan~ eh bukan~ Puan~ pfft~ *tutup mulutnya menggunakan tangannya + tahan gelak*

Jungkook: *tarik rambut panjang Gahyeon hanya sekali*

Gahyeon: ARGH! *pegang kepalanya terasa sakit ditarik rambutnya* sakitlah tuan~ *cemberut*

Jungkook: Padan muka! Panggil aku puan lagi. Btw~ My TaeTae ada~?

Gahyeon: Cih! My TaeTae. Bluerk! *acah nak muntah*

Jungkook: Eish! Budak ni lah! *nak tarik rambut Gahyeon lagi*

Gahyeon: Woops! *jauhkan diri dari tangan Jungkook itu yang nak cuba menarik rambutnya lagi* berani tuan nak tarik rambut saya lagi, saya akan ambik balik Banana Milk kat dalam bilik pejabat tuan. *ancam pada Jungkook*

Jungkook: *terus tak jadi kegiatan(?)nya tadi* Banana Milk?! *mata berbinar*

Gahyeon: Yes, sir~

Jungkook: Ok kalau gitu. *pergi ke arah pintu n baru sahaja pegang tombol itu lalu pandang Gahyeon balik* TaeTae aku ada tak?

Gahyeon: Yes, sir.


Gahyeon tengah sibuk menyikat rambutnya. Jungkook membuat mulut tabiatnya lalu buka pintu itu dan masuk.

Jungkook nampak figura kesayangannya di situ. Jungkook tersenyum arnab dengan lebar.


Jungkook: TaeTae hyung~ *berlari terkedek kedek ke arah Taehyung*

V: *menoleh ke kiri n nampak Jungkook itu + senyum sambil mendepakan tangannya*

Jungkook: Ehee~ *peluk Taehyung*


Mereka meleraikan pelukannya.


V: Sayang pergi mana?

Jungkook: Sayang ada kat bawah tadi. Ada urusan.

V: Ooh~ ok.

Jungkook: Mm~


Kedua tangan Jungkook melilit ke leher Taehyung lalu mencium bibir Taehyung itu walaupun ada ring yang sangatlah mengganggu.

Taehyung tidak perlu terkejut lagi dan balas ciuman itu.

20 saat mereka bercium dan leraikan. Mereka berpandangan mata dengan senyuman.


V: Baik sayang gi buat kerja tu n ada Banana Milk fav sayang kat situ.

Jungkook: Eoh?


Jungkook memusing kepalanya ke kiri dengan pantas dan ternampak ada tiga botol Banana Milk di atas meja kerjanya. Muka Jungkook bersinar. Jungkook melepaskan tangannya dari melilit ke leher Taehyung dan pergi ke arah mejanya lalu ambil satu botol Banana Milk-nya dan minum dengan gembira.

Jungkook duduk di kerusi kerjanya.

Taehyung hanya menggeleng kepala sahaja. Taehyung pergi duduk di kerusi di hadapan Jungkook itu dan ambil gelas kaca di isi air coklat aisnya lalu minum.

Jungkook meminum air fav-nya sambil membuat kerjanya. Taehyung hanya bersandar belakangnya ke kerusi sambil minum air coklat aisnya sambil memandang ke arah Jungkooknya.

Hai, Sayang [TaeKook][Malay]Where stories live. Discover now