PART 10

1.3K 77 51
                                    

Alelelelelel~ coooommmeeeeeelll 😆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Alelelelelel~ coooommmeeeeeelll 😆

Sambung story.




Jungkook tengah baring meniarap sambil pegang phone. Jungkook on game pubg-nya.

Pubg

Jungkook tengah tunggu Daddy_V itu on. Sebabnya dia yang suruh on pubg tadi. Akhirnya muncul jua.

Seperti biasa, Daddy_V meng-invite Jungkook. Jungkook masuk sahaja dah ada dua beradik itu.


Daddy_V: Hai, sayang~

Jay.K: Mm~ *acah malas layan*

PrettyRose01: Hi, Jay.K oppa~

Jay.K: Oh hi pretty girl~ lama tak dengar suara pretty girl ni~ i miss u so much, u know~?

PrettyRose: Aauu~ apa ni Jay.K~ *tergelak kecil*

CHIMyCute: Heip! Jangan nak buat ayat sweet sweet kau kat adik aku.

Jay.K: Chill ah bro~ tak rileks lah Jimin hyung ni~

Daddy_V: Hambooii~ aku hai kat kau, kau tak balas. Bila Rose tu hai kat kau, balas pulak ya~

Jay.K: Of course lah, ahjussi~

Daddy_V: Ish dia ni! Kau tunggu eh bila kita dah dapat berjumpa nanti.

Jay.K: Ceh! Siapa ja nak jumpa ngan kau hah? Aku tak hingin lah. Padahal kita dah jumpa dua kali kut pfft~ *bisik hati sambil gelak kecil*

CHIMyCute: Dah dah dah. Jom kita start. Lama dah aku tak main ni.

Daddy_V: Itu lah kau. Seronok sibuk bermesraan ngan Kai hyung sampai tak ingat sahabat kau ni yang masih single ni. Yalah~ kau dah ada pasangan sendiri~

CHIMyCute: Eleh kau ni. Jay.K ni kan ada~

Daddy_V: Mm~ kau tahu je lah macam mana dia layan aku? Weiyh cinta aku kat dia hanya bertepuk sebelah tangan ja weiyh tanpa berbunyi sob sob~

Jay.K: Ish dia ni. Buat drama pulak. Kau tunggu je lah. Nanti kita jumpa lagi. Lek lek. *bisik hati*

CHIMyCute: Jay.K-shi. Layan je lah si V ni. Kesian aku tengok ish~ jadi kawan dia pun tak apa Jay.K-shi kalau tak suka ber gay ngan dia ni.

Jay.K: Mm~

PrettyRose01: Dah stop drama ini dulu. Nanti kita sambung lepas habis perang ni.

Daddy_V: Hehe ok si Roseeeey yang terlebih cantik tapi takleh kalah cantik ngan eomma aku huehue~

PrettyRose01: Cih! Oppa ni erh!


Daddy_V itu terus tekan Start pabila mereka semua sudah tekan Ready.

Seperti biasa, mereka sentiasa dapat makan chicken dinner. Lepas beberapa kali main, akhirnya sudah masuk ke-10 chicken dinner.


Hai, Sayang [TaeKook][Malay]Where stories live. Discover now