PART 25

1.3K 58 154
                                    

Jaga - jaga mata~ 👀 ada benda b_r_e_a_

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jaga - jaga mata~ 👀 ada benda b_r_e_a_

Back to story.




Warning!
15+ not 🔞
Aku rasa tak banyak dialog diorang ni 🌚 bab ini korang kena bayangkan sahaja apa diorang buat tu ok? 🌝













Di Apartment Jungkook.

Jungkook menolak Taehyung ke katilnya lepas itu jari - jari lentiknya membuka butang bajunya satu persatu.

Taehyung menongkat badannya dari belakangnya dan pandang Jungkook sedang membuka butang baju dia. Taehyung tengok sahaja.

Selesai habis buka butang bajunya dan Jungkook mencampak ke lantai lalu naik ke atas katil. Jungkook duduk di pangkuan Taehyung dan tarik Taehyung lalu cium bibirnya.

Taehyung pun balas ciuman Jungkook dengan kedua tangannya memeluk pinggang ramping Jungkook itu dan bermain kulit lembut Jungkooknya.

Taehyung menolak badan Jungkook untuk berbaring dan Taehyung berada di atas Jungkook.

5 minit berciuman panas, Taehyung menurun ke bawah dan tambah lagi kissmark di leher Jungkook. Jungkook mendongakkan kepalanya bagi ruang(?) untuk Taehyung memberi tanda kasih sayangnya. Eh tiber.

Jungkook mendesah begitu merdu sekali.

Sekarang Taehyung menurun ke bawah lagi dan hisap favourite-nya iaitu Nipple berwarna merah gelap Jungkook itu.

Jungkook mendesah lagi sampai melengkung(?) badannya. Kedua tangannya menggenggam bantalnya di sisinya sambil pejam mata.

Lidah nakal Taehyung bermain - main di pucuk(?) Nipple Jungkook itu dengan begitu sensual sekali. Tangan kanannya meremas - remas geram di dada belah kiri Jungkook sampai kulit putih Jungkook jadi kemerahan.

Jungkook merintih(?) sakit persamaan dengan begitu nikmat juga.

(benda odoh ayat ni adoih lah lupa dah ayat nya macam mana 🌚)

Lepas itu Taehyung berpindah ke Nipple kiri Jungkook pula dan sambung seperti tadi. Jungkook pasrah sahaja di bawah kungkungan(?) Taehyung itu.

(ni aku rembat perkataan indonesia ni tapi en, aku tak tahu maksudnya. Search google, kurungan? Whatever lah 😆)

Sudah 30 minit Taehyung mengasyik menghisap dan bermain di dada empuk Jungkook itu sampai Jungkook mengeliat tak selesa.

(kenapa aku suka buat cerita ni bab dada ja? Dah fav aku tuh pfft k maaf)

Taehyung berhenti menghisap dan jauhkan kepalanya dari dada Jungkook itu. Taehyung pandang muka Jungkook yang sudah begitu banyak berpeluh. Rambut Jungkook sudah basah sedikit.

Muka Jungkook sudah kemerahan dengan reaksinya yang begitu sayu nan goda. Jungkook termengah - mengah tampak(?) begitu seksi sekali.

Taehyung tersenyum sumbing(?) lalu dudukkan diri dan tegakkan badannya. Taehyung membuka tali pinggang Jungkook dan buka butang seluar Jungkook itu.

Hai, Sayang [TaeKook][Malay]Where stories live. Discover now