PART 37

1K 53 231
                                    

Heip! Lek lu Taehyung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Heip! Lek lu Taehyung. Btw~ kau ngah telan air liur ke tu, V? 👀

Halaah buduhnya akuuuu! K sambung!

Back to story.




Di taman besar.

Taehyung dan Jungkook berjalan sambil bergandingan tangan. Ramai orang awam di sekelilingnya melihat mereka itu dengan merasa gemas dan ada yang berbisik.

Adakah mereka berpasangan?

Kenapa suwiiiit bangeeet!

Au~ lah~ baju ungu tu kan.. Tak pernah nampak pun jual baju tu kat sini? Beli kat mana tu?

Sorang muka dingin n sorang lagi tu aaauuu comeeeel nyaaaa dia senyum!

Hiks! Jeles nya aku tengok hiks. Bila lah aku nak ada awek/pakwe.

K stop. Itulah bisikkan - bisikkan diorang.


Jungkook: Atu titat titut atu tutuh tatih tayang~ kasih sayang darimu yang semakin menghilang~


Jungkook bernyanyi sambil melepaskan tangannya dari pegang tangan Taehyung lalu berpusing menghadap Taehyung dan langkahnya berundur ke belakang. Jungkook buat muka berkerut dengan tangan kanannya melurus ke arah Taehyung manakala tangan kirinya pula sedang memegang kain bajunya.

Ber-Feeling buat drama mv kononnya.


Jungkook: Apakah kau sudah~ punya penggantiku~? *tangan kanannya menepuk nepuk dadanya ngan kepala mengangguk sedikit ngan muka sedih ber feeling nya* bisa bisa aku mati karena cemburu~


Kedua tangan Jungkook menekup kedua pipinya dengan reaksi di buat - buat sedih terkejut.

Reaksi Taehyung hanya mampu tercengang melihat tingkah si Jungkooknya tetiba, dengan nyanyian begitu lagi.

Taehyung acah - acah menggaru kepalanya yang tak gatal untuk menyembunyikan rasa malunya. Ramai orang awam melihat mereka ini.


Jungkook: Atu tium tium atu tutuh peyuk ciyum~ *terus muncungkan bibir ngan kedua tangannya dicantum di bawah dagunya ngan comel* pelukan hangat-- *depakan tangannya ke arah Taehyung ngan muka reaksi sama seperti tadi* yang tak lagi aku rasakan~ *kedua tangannya menyilang bentuk X di dada ngan muka buat buat sedih* aku butuh cintaaa~ *tangan kanannya meluruskan ke arah Taehyung ngan penuh drama* bukan yang lainnya~ *geleng geleng kepala penuh drama ngan muka sedihnya yang begitu over* kasih sayang darimu sudah cukup bagiku~


Jungkook bernyanyi dengan penuh ber-Feeling dengan gayanya begitu ikut Feeling juga seperti membuat mv lagu. Taehyung terkebil - kebil mata dan pandang kiri dan kanannya.

Taehyung rasa nak lari. Jungkook itu ada masalah apa sekarang ni? Tiber ja.

Taehyung meraup mukanya dan Jungkook tidak habis dengan nyanyiannya lagi. Taehyung rasa nak nangis akibat malu.

Hai, Sayang [TaeKook][Malay]Where stories live. Discover now