Jungkook serang Taehyung sampai jatuh terbaring ke atas sofa panjang itu. Jungkook mencium bibir Taehyung dengan lumatan kasar.
Taehyung pun balas tak kalah kasar juga.
Kedua tangan Jungkook melilit ke leher Taehyung dan meremas rambut Taehyung itu. Topi Taehyung, Jungkook dah campak ke meja situ.
Kedua tangan Taehyung melilit ke pinggang ramping Jungkook itu. Badan Jungkook asyik bergerak - gerak sahaja di atas badan Taehyung itu.
(Not now Jungkook 😩 eh tiber aku ni menyemak kat sini pfft)
Jungkook melepaskan ciuman itu dan turun ke leher Taehyung. Taehyung membiarkan sahaja Jungkook itu meng-on top-nya.
Tangan nakalnya menurun dan meremas punggung kanan Jungkook.
Jungkook: Mmmmhhh~!
V: Stop sayang~
Taehyung mendudukkan dirinya dan Jungkook duduk di pangkuannya. Kedua tangan Taehyung menekup kedua pipi tembam Jungkook itu sampai bibir Jungkook memuncung comel.
Taehyung tersenyum geli tengok kecomelan muka Jungkook itu. Jungkook mengedip - ngedip mata polos.
V: Saranghae~
Jungkook: *blush* nado~
V: *kecup bibir Jungkook sebab merasa gemas* kenapa comel sangat hem~?
Jungkook: Mana shaya thahuu~ shaya kanh memang chomel~
V: Aish! Kiyeowooooo~! *Menguyel uyel kedua pipi Jungkook ngan geram*
Jungkook: Amamamammmhhjddjjwksnksowksksnbdbejiwkskwkw!
Kedua tangan Jungkook menahan kedua tangan Taehyung dekat pipinya. Berusaha menepis kedua tangan Taehyung itu dari pipinya.
Taehyung tergelak kecil melihat Jungkook meronta - ronta comel. Kedua tangan Taehyung pun melepaskan kedua pipi Jungkook itu.
Jungkook menggosok kedua pipinya sebab sakit sambil memandang Taehyung dengan datar.
V: Auu~ Yang~ janganlah marah Yang~ ehe~ gewram tau~
Jungkook: Herh! *Roll eyes* oh ya~ kenapa hyung datang sini ni? Rindu sayang yaaa~? *Senyum cute bunny*
V: Mestilah sayang~ *cuit dagu Jungkook + senyum nampak gigi sedikit*
Jungkook: Aauu~ hyung~
V: Btw~ kenapa berpakaian macam ni? Hyung tak pernah tengok ceo syarikat berpakaian macam ni. Yang ada penuh dengan Suit ja.
Jungkook: Tch~ malas tau. Hari hari pakai Suit. Bosan.
V: What the..
Jungkook: Ehehe~ abaikan itu, ok?
V: Ok. Sekarang, sayang tak nak buat kerja ke?
Jungkook: Lantak situ. Sayang nak bermanja ngan daddy~ *usap mukanya di dada Taehyung ngan manja*
V: Ei~ siapkan kerja sayang dulu, baru boleh bermanja mm~?
Jungkook: Mmm~ *usap mukanya lagi kat dada Taehyung + tak nak buat kerja dulu*
V: Ish budak manja ni~
Taehyung bangun sambil mendukung Jungkook ala koala dan menuju ke tempat kerja Jungkook itu. Jungkook merengek tak nak buat kerjanya dulu. Taehyung tabah sahaja dan tengok semua kertas di atas meja itu lalu tengok komputer sekali.
YOU ARE READING
Hai, Sayang [TaeKook][Malay]
FanficKenal dari sebuah games. Watak TaeKook yang ke-3. Anda tekan READ sahaja kalau nak tahu hehe~ Eh sebelum tu, dalam cerita ni ada unsur - unsur ekhem hampir 🔞 n carutan. So, yang innocent tu jangan baca eh? Kalau nak baca jugak, jangan salahkan aku...