PART 3

1.3K 87 80
                                    

Seminggu sudah Jungkook selalu bermain Pubg dengan mereka itu setiap malam. Seminggu itu juga Jungkook dengan mereka belum berkenalan lagi sebab terlalu sibuk main Pubg sampai ke chicken dinner.

Jungkook seperti biasa, on phone dan tekan game Pubg itu. Lepas itu, Jungkook tengok Friends List dan nampaklah nama mereka bertiga itu.

Mereka itu tengah berperang di dalam sana dan Jungkook hanya tunggu mereka itu habis perang. Dapat chicken dinner or not.

Kawan - kawan Jungkook itu tak selalu on Pubg sangat dah sebab masing - masing dah ada kekasih sendiri. Jungkook masih single walaupun banyak yeoja di keliling pinggangnya.

Sementara tunggu mereka itu, Jungkook pergi tekan Shop dan tengok benda yang baru. Lepas itu beli yang kekal punya.

(untunglah banyak duit(?) maksudnya UC, G n silver)

Tetiba muncul pula nama Daddy_V itu invite-nya. Jungkook dengan senang hati terus tekan Yes n Join.


Daddy_V: Hai, sayang~

Jay.K: *pokerface*

Daddy_V: Sayang~?

PrettyRose01: Tak habis habis panggil sayang dia tu. Cer oppa tanya dia tu dah kahwin ke belum? Dah ada kekasih ke? Ini dak.

Daddy_V: Sukatilah, bluerk!

CHIMyCute: Cih! Btw~ seminggu kita main ni, kita belum berkenalan lagi kan?

Jay.K: A'ah lah. Korang kenalkan diri dulu.

Daddy_V: Tak perlu kuuut~? Panggil je daddy~

Jay.K: Dasar ahjussi!

Daddy_V: BWO?! AHJUSSI?!

PrettyRose01: BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

CHIMyCute: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAMBIK KAU V HAHAHAHAHAHAHAHA [Eh? Baby~? Kenapa baby gelak?]

(psst! Kalau ada tanda [ ] bermaksud ada orang lain di dekat orang itu)

PrettyRose01: Eoh? Kai oppaaa~ annyeeeooonngg~

CHIMyCute: [Ooh? Annyeong si adik yang cantik~]

PrettyRose01: Ehihi~

Daddy_V: Oh! Duk satu rumah ngan tunangan ke, Jimin oi~?

CHIMyCute: Yalah V oi~ [apaaaa punyaa nama kau ni, V? Pffft~]

Daddy_V: Biarlah! Cantik apa nama aku?

CHIMyCute: [K V K]

PrettyRose01: Weiyh dah lah. Kesian Jay.K tu asyik dengar kita cakap ja.

Jay.K: It's Okay~ I'm Okay~

PrettyRose01: Hai~ kenalkan nama aku Park Chae Young. Panggil aku Rose. Bukan kak ros upin ipin tu au~ itu nama english aku~

Jay.K: Ok pretty girl~ your name is very beautiful~ like u~ *suara goda*

PrettyRose01: Aau~ thank u hihi~

CHIMyCute: Ekhem! Kenalkan nama aku Park Jimin, abangnya Rose. Amboii jangan nak goda adik aku ngan suara kau tu!

Jay.K: Uish! Lek lu broo~ dalam game ja pun. Kasi lah adik kau happy hapoy lu~

CHIMyCute: K [pffft]

Jay.K: Btw~ umur korang berapa? Jangan tipu umur pulak.

PrettyRose01: Hahaha oh my god~ umur aku sebenarnya 19 tahun. Masih budak sekolah lagi ni haa~

Hai, Sayang [TaeKook][Malay]Where stories live. Discover now