PART 16

1.3K 67 76
                                    

Hensem benor mu ni Bwi 😐 tapi sayang~ my bias in bts, J-hope n Jimin 😆 sokey~ kau kan miliknya Jeon Jung Kook 🙈

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hensem benor mu ni Bwi 😐 tapi sayang~ my bias in bts, J-hope n Jimin 😆 sokey~ kau kan miliknya Jeon Jung Kook 🙈

Psst! Macam tu lah piercing telinga kiri Taehyung. 3 piercing macam bentuk segi tiga.

Back to story.




Matahari sudah naik terpacak di atas kepala dan cahayanya mencuba masuk mencelah - celah langsir itu ke dalam ruangan bilik itu.

Tetapi dua lelaki itu tidak terjaga dengan pancaran cahaya itu.

Taehyung dan Jungkook. Tidur bersama di atas katil dengan paksaan si Jungkook gediks itu.

Badan Jungkook mula bergerak dan ingin mengubah posisinya ke kiri tetapi tidak boleh sebab ada penghalang di belah kiri itu.

Dahi Jungkook berkerut dan cuba lagi bergerak pusing ke kiri tapi tetap tidak boleh. Kedua mata Jungkook terus buka dengan perlahan - lahan lalu kedip - kedip mata dengan muka berkerutnya.

Bila kedua mata Jungkook sudah biasakan diri dengan cahaya matahari dan menghilangkan rasa kabur itu. Disebabkan Jungkook dah berjaga, Jungkook mula nak bangun tetapi ada benda tengah memeluk perutnya.

Jungkook pandang ke bawah dan ada dua tangan tengah memeluknya dengan erat. Jungkook pusing ke belakang dan di situ ada Taehyung tengah lena tidurnya sambil memeluk dirinya.

Kedua pipinya memanas dan tersenyum malu. Jungkook rasa nak jerit sahaja betapa bahagianya tetapi tidak boleh sebab tak nak ganggu tidur lena Taehyung itu.

Jungkook mencuba melepaskan kedua tangan Taehyung dari perutnya tapi makin mengerat kedua tangan Taehyung itu. Jungkook mencari benda yang boleh di peluk.

Jungkook sudah jumpa dan ambil patung arnabnya lalu letak dicelah dibelakangnya lepas itu cuba lepaskan kedua tangan Taehyung. Akhirnya dirinya sudah dilepaskan dan tengok Taehyung tengah memeluk patung arnabnya dipeluk begitu erat sekali.

Jungkook tergelak kecil melihat kecomelan Taehyung itu saat tidur sambil memeluk patung arnabnya.

Jungkook pergi masuk ke bilik mandi untuk membersihkan diri. 15 minit mandi, Jungkook keluar dari bilik mandi dan masuk ke bilik pakaian pula.

Selesai memilih pakaian yang sesuai dan bersiap pakai lalu keluar dari bilik pakaian itu. Jungkook pandang Taehyung itu yang masih lagi tidur.

Jungkook bergegas menuju ke meja soleknya dan ber-makeup sedikit. Akhirnya siap.


Jungkook: Fuh~ hensem betul aku ni~ *puji diri sendiri ngan bangga* eh! Bukan! Terlebih cantik aku hari ni hihi~ *puji diri sendiri lagi sambil gelak gedik*


(dah lah jungkook~ aku penat lah nak layan kau macam ni~ rasa nak picit² n gigit² ja kau ni ish 😫)

Lepas itu Jungkook terus keluar dari biliknya dan menuju ke arah anak tangga untuk turun ke bawah.

Hai, Sayang [TaeKook][Malay]Where stories live. Discover now