PART 27

1.1K 56 241
                                    

Apa ini? Help 🙈

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Apa ini? Help 🙈

Back to story.




Seminggu kemudian.

Taehyung sudah balik ke rumahnya sebelum itu.

Sekarang Jungkook berdiri di depan cermin meja solek itu. Jungkook imbas dirinya melalui cermin itu.

Rambut Jungkook di ikat dua dan bangs-nya menutupi dahinya. Kedua telinganya penuh dengan Earrings panjang dan pendek. Kedua pipinya dipakai blusher sedikit. Bibirnya dipakai liptint Redpink sedikit lepas itu di tambah dengan lip gloss, nak bagi berkilat sedikit bibir seksinya. Bulu mata lentiknya pun dipakai dengan maskara. Jungkook mengedip - ngedip mata gedik di depan cerminnya. Rantai milik Nayeon berwarna silver di lehernya. Bentuk bulan sabit. Kedua tangannya penuh dengan gelang silver. (bayangkanlah bentuk apa apa pun gelang tu)

(aku bayangkannya ja pun.. Ya ampun pfft 😂)

Baju kemeja kebesaran berwarna ungu dan panjangnya sampai ke pahanya. Berseluar pendek berwarna hitam.

(dia dah ikut cara berpakaian Jimin ya allah 😂)

Jungkook ambil dompetnya dan simpan dalam poket seluarnya di bahagian belakang. Ambil Phone-nya lalu ambil perfume dan sembur ke bajunya. Selesai itu, terus keluar dari biliknya.

Jungkook pakai kasut sneakers berwarna putih dan ada LED berwarna ungu bila Jungkook berjalan.

(aku tak pernah pakai kasut itu. Ya allah apa nde aku tulis ni HAHAHAHAHAHAH sorry kook jadikan kau macam ni 😂)

Jungkook ambil kunci keretanya lalu keluar dari Apartment-nya dan menuju ke lift.

Sampai sahaja di tingkat bawah, Jungkook keluar dari lift dan jalan dengan gaya angkuh.

Banyak mata - mata di situ memandangi dengan reaksi kagum dan pelik. Jungkook kisah apa.

Lelaki yang Straight dan Seme memandang ke arah kaki putih Jungkook itu membuatnya terliur ingin mengecupnya jadikan kissmark.

Jungkook mengabaikan tatapan nafsu para lelaki itu. Jungkook terus keluar dari bangunan Apartment itu dan masuk ke dalam kereta Lamborghini Aventador tanpa bumbung.

Sebelum Jungkook masuk, dia dah buka dulu bumbung itu dan simpan ke dalam bonet depan.

(memang kat depan ya. Nanti search kat youtube n tengok)

Jungkook Start enjinnya dan tinggalkan tempat itu.

Jungkook bahagia dengan angin itu menerpa ke mukanya sampai rambut bangs-nya sudah naik ke atas. Jungkook tidak mempedulikan itu pasalnya boleh di betulkan nanti.

Jungkook pergi ke suatu tempat di mana kakaknya berada. Kakaknya mengajak berjumpa.

Sampai destinasinya, Jungkook keluar dari keretanya dan masuk ke dalam kedai kuku.


Hai, Sayang [TaeKook][Malay]Where stories live. Discover now