PART 2

1.5K 86 14
                                    

Pubg

Setelah mendarat ke tanah, mereka mula bergerak masuk ke sebuah bangunan untuk mengambil weapon dan barang - barangnya juga.

Kedua ibu jari Jungkook sangat lincah.


CHIMyCute: WEEEIIYH TAK SANGKA PULAK KAT SINI ADA BANYAK ENEMY!

Daddy_V: Opekos lah banyak. Dah jom tembak diorang tu.

PrettyRose01: Weiyh korang gi tembak lah. Aku tunggu sini diam diam, ok?

Daddy_V: Kau ni.. Tahu nak makan chicken dinner ja. Bukan nak tolong tembakkan. Herh!

CHIMyCute: Ituu lah adik aku. Takpe~ oppa kesayangan adik ni akan korbankan diri untuk adik ya~ supaya adik boleh bertahan sampai dapat makan chicken dinner ya~

PrettyRose01: Auch~ oppa~ adik saaaiiyaaang oppa muah muah~ nanti adik back up oppa dari belakang ok~

CHIMyCute: Ok adik ku sayang~

Daddy_V: Bluueeerrkk! Nak ber sweet sweet pulak kat sini? Ok tak pa~

Jay.K: Kenapa lah aku join satu squad ngan diorang ni. Kalau aku tahu macam ni, lama dah aku keluar eish! *bisik hati*

Daddy_V: Jay.K sayang~? Sayang~? Sayang kat mana ni?

Jay.K: Eeeee geli pulak aku dengar!

PrettyRose01: HAAHAHAHAHAHA kena reject V oppa *gelak sakan*

Daddy_V: Eeii jangan lah geli geli sayang~ sa-- ekhem~ daddy belum buat apa apa kat sayang lagi au~

Jay.K: EEEEUUUW! BLUERK! NAK MUNTAH AKU DENGAR!

CHIMyCute: Bodohlah kau ni, V. Kau gay ke?

PrettyRose01: Muka V oppa tu dah macam gay dah pun. Kan oppa pernah kena gay ngan V oppa HAHAHAHAHAHAHA

CHIMyCute: Cih! Tapi oppa ni gay ngan orang lain ok?

Daddy_V: Ehehehe~ lek lek lu~ apa salahnya aku nak ber gay pun~?

Jay.K: What the fuck?! *shock*

PrettyRose01: Sorry, Jay.K-shi~ abaikan ja depe dua tu. Jom kita gi tempat lain. Bapak ah! Ada enemy pulak dah. OOOOPPPPAAAAAAAA HELP MEEEEE! ADIK TAK NAK MATI AWAL! AAAARRGHH!


Jungkook tengok enemy yang ingin menembak PrettyRose01 itu, Jari Jungkook dengan lincah berlari ke arah enemy dan tembak.

Dapat 3 kill Jungkook tembak enemies itu sekali gus.


PrettyRose01: Waaah~ thank u so much, Jay.K.

Jay.K: Hahaha~ you are welcome~ Pretty girl~

PrettyRose01: Aaau~ *blush* i'm soooo embarrassed now~

CHIMyCute: Oooh~ pandai goda eh? Jangan nak goda adik aku!

Jay.K: Apa salahnya~? Adik kau macam single lagi je tu. Tak apa kan kalau aku nak ngorat adik kau?

Daddy_V: Heeiip! Sayang? Sayang tu kepunyaan daddy di sini ok? Jangan nak try ngorat ngan yeoja lain.

Jay.K: Tak. Apa masalah kau ni?!

CHIMyCute: Jangan serius sangat suara kau V!

Daddy_V: K jap.


Daddy_V menembak 2 musuh yang dekat dengan dirinya lalu Daddy_V itu menggunakan skop 4 dan tembak sekali shot sampai enemy itu menjadi kotak.

Daddy_V itu tengah sibuk menembak dengan senapang yang sekali shot itu, manakala yang lain hanya mendiamkan diri sahaja sampai Daddy_V itu selesai.

Hai, Sayang [TaeKook][Malay]Where stories live. Discover now