Pişmanlık. Bazen yaptıklarımız için, bazende yapmadıklarımız için duyduğumuz duygu. Keşkelerimiz yani.Peki, pişmanlığımız bize ne gibi bedeller ödetir? Bizi yolumuzdan geri döndürür mü?
Duyulan silah sesi sonrası, saniyeler süren fakat saatler gibi süren bekleyiş...
Yaman ve Selim'in bakışları hala birbirdeydiler. İkisi de vurulanın kendisi olmadığını biliyordu.
Yaman, silahı Selim'e çevirmişti ve tam ateş edeceği sırada, Selim silahı yana çevirmişti.
Yaman'ın aklına gelen şeyle gözleri korkuyla açıldı. Bakışları yavaşça Seher'i buldu.
Seher, kokuyla açılmış gözleri ile doğrudan kendisine bakıyordu. Eli yavaşça, karnına gitti Seher'in. Elini yavaşça geri çektiğinde kanı gördü. O an vücudunda ki keskin acıyı hissetti. Vurulan Seher'di...
Yaman'ın, elinde kalan silah, kolları ile birlikte aşağıya doğru inmişti. Gözlerine yerleşen pişmanlıkla baktı Seher'e.
Selim, ne yapacağını bilmez bir halde gözlerini etrafta gezdirdi. Ne yapacağını bilmiyordu. Seher'in vurulması, onu çok sarsmıştı. Çünkü silahı o yöne, o çevirmişti. Aklını kaçırmış gibi hemen, arabasına doğru ilerleyip, binip gitmişti.
Yaman'ın, elinde ki silah yere düşmüştü. Silahın yere düşme sesi ile kendine gelmişti Yaman. Hızlıca koşup geriye doğru düşmek üzere olan Seher'i tutttu.
Yere oturup, dizlerine çekti Seher'i.
Seher'in canı yanıyordu. Kan durmadan akıyordu. Yaman, gözlerini gezdirdi Seher'de. Yaraya baktı. Sonra tekrar gözlerine baktı Seher'in.İçinde kaybolduğu yeşil gözlere baktı Yaman. O an, yüreğinin sesini dile getirdi.
"Seher..."
Dedi Yaman ilk defa. Öyle bir şekilde söylemişti ki, sesine bir sürü duygu sığdırmıştı. Aşk, pişmanlık, hüzün, mutluluk, heyecan...
Aşık olduğu, herşeyine hayran kaldığı kadının, bunca zaman hiç söylemediği adını dile getirmişti...
Yürek sonunda dile vurmuştu...
Seher, adının ilk defa bu kadar güzel söylendiğini fark etmişti. Bir melodi gibi dolmuştu kulaklarına...
Selim defalarca ona adıyla hitap etmişti ama hiç böyle birşey hissetmemişti. Bu yüzden Yaman'a bu kadar çabuk kapılmıştı ya, Selim'den çok daha farklı olduğu için. Ona hissettikleri çok daha farklı olduğu için.
Adının sevdiği adamın dudaklarından böyle bir sesle, böyle bir şekilde duyması,
tüm 'Seni seviyorum' lara bedeldi.Yaman, ilk defa o zaman 'Seni seviyorum' demişti Seher'e. Adını söylerek hemde... Anlamıştı Seher,sevdiği adamın kendisini de sevdiğini.
"Yaman..."
Dedi Seher, tıpkı sevdiği adamın sesi gibi.. Oda ilk defa söylemişti kocasının adını.
Oda ilk defa 'Seni seviyorum' demişti Yaman'a..
Yaman, adını sevdiği kadının dudaklarından duyunca yüreğine yerleşen duyguyu tarif bile edemedi...
Oda anlamıştı, sevdiği kadının da kendisini sevdiğini...
Bu iki aşık, ilk defa isimlerini söyleyerek birbirlerine aşklarını ilan ettiler.
'Seni seviyorum' dediler ilk defa birbirlerine...
Birbirlerini bir daha göremeyecklerini, kaybedeceklerini sandıkları içindi belki de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATAKLIK || SehYam
FanfictionHayatı bataklıktan farksız olan bir adamın, bataklığın da çiçek açtıran bir kadında aşkı bulması... Sürekli can alan bir adamın, onun için canını vereceği bir kadında aşka inanması... Aşka ve sevgiye inanmayan bir adamın, uğruna mecnun olacağı bir k...