3.2

1.6K 136 214
                                    


Sevdiğine güvenmek ; o yapmaz demek değildir, yapmışsa bir bildiği vardır demektir.

Peki, insan sevdiğine güvenip inandığı zaman, gösterilen kanıtların bir anlamı olur mu?

Seher, yaşlı gözlerinde ki umutla bakıyordu Yaman'a. Kimse inanmasa bile, Yaman'ın ona inanmasını istiyordu. Onun inanması herşeyden daha önemliydi Seher için.

"İnanmıyor musun bana?"

Diye korkarak sordu Seher. Çok korkuyordu Yaman'ın da ona inanmamasından.

Yaman şefkatle bakıyordu Seher'e. İnanmak istiyordu ona. Bütün deliller aksini gösterse bile.

Yaman ellerini, Seher'in demirleri tutan ellerinin üstüne koydu. Ve konuştu.

"İnanıyorum... Ben yapmadım diyorsan, yapmamışsındır."

İnanıyordu Yaman. Seher ona yalan söylemezdi. Üstelik böyle bir konuda asla. O yapmamıştı. Ona sonsuz güveniyordu.

Seher, Yaman'ın cevabını görünce yüzüne küçük bir tebessüm yerleşti. İnanmıştı Yaman ona.

Bir süre öylece bakıştılar. Sonsuz aşkla baktılar birbirlerine...

"Nasıl oldu peki bu?"

Yaman'ın sorusuna derin bir nefes alıp cavap verdi Seher.

"Herşeyi öğrendim Yaman. Tüm gerçekleri. Ablama iftira atan, ve onu öldüren oymuş. O kadınmış."

Gözünden tekrar yaşlar düşmüştü Seher'in. O anları tekrar hatırlamıştı.

"Ne?"

"Kendi ağzıyla söyledi. Ablamdan nefret ediyormuş, ona iftira atmış. Onu öldürmüş ve senden saklamış. Bende sana anlatacağımı söyleyince, engel olmaya çalıştı."

Yaman, duydukları ile dehşetle açılmış gözlerini yere indirdi. Durdu bir süre.

Seher tekrar konuşunca, bakışlarını ona çevirdi.

" Geriye doğru ittim onu. Ama düşmedi tuttu kendini. Sonra da, kendisi ellerini bırakıp düştü. Kendi düştü yani. Senin gerçekleri öğrenmendense, ölmeyi seçti."

Seher'in anlattıkları Yaman'ı büyük bir şoka sokmuştu. İkbal yengesinin böyle birşey yapacağını asla düşünmezdi. Ona güvenmişti. Bunca zaman onu da kandırmış ve ayakta uyumuştu. Kendine kızmaya başlamıştı Yaman.

" Nasıl inandım bunca zaman ona? "

Yaman'ın kırgın ve kızgın sesi, Seher'i üzmüştü.

"Bundan hiçbirimizin suçu yok Yaman. Tek suçlu o kadın!"

"Haklısın."

Dedi Yaman balını onaylarcasına sallarken. Haklıydı Seher, kimse suçkanamazdı. Herkesi kandırmıştı o.

"Seni buradan çıkaracağım! Burda bırakmayacağım seni, masum olduğunu kanıtlayacağım."

"Ama ölebilir dediler. Ve eğer ölürse, cinayete teşebbüsten en az 12 yıl diyorlar."

Dedi Seher ağlamaklı sesi ile. Hapse girmek değildi onun korkusu. Sevdiklerinden, Yaman'da ayrı kalmaktı. Üstelik yeni mutlu olmuşken.

"Buna asla izin vermem!"

Biliyordu Seher. Yaman asla izin vermezdi buna. Ne olursa olsun kuryarırdı Seher'ini.

"Biz daha yeni kavuştuk Yaman... Bir ayrılık daha kaldıramayız."

BATAKLIK || SehYam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin