3.1

1.8K 128 186
                                    


Kapıldığı gafletle kendini kaybeder insan bazen. O gafletten uyanmak uzun zaman alabilir. Belki herşey için çok gçe olabilir.

Peki, insanın daldığı gaflet onun sonu olur mu?

Seher, duyduklarından sonra elinde ki bardağı düşürmüştü. Sertçe yutkundu. Gözlerini kocaman açmış, İkbal'e bakıyordu.

Herşeyi anlamıştı Seher, İkbal'in kendisinden bahsettiğini anlamıştı.

Şokunu atlatıp, hızlıca yarı açık olan odanın kapısını tamamen  açtı ve içeriye girdi.

İkbal, kulağında ki telefonu indirerek arkasına döndü hemen.

"Kimsen bahsediyorsunuz siz?!"

İkbal dehşetle gözlerini kocaman açmıştı. Seher'in söylediklerini duyduğunu anlamıştı.

"Seher -"

"Kimden bahsediyorsun, dedim!!"

Diye bağırıp, hızlıca İkbal'e iyice yaklaştı Seher. Öfke bedenini sarmaya başlamıştı.

Seher'in sesini duyan Yaman, hızlıca odasından çıkıp sesin geldiği odaya girmişti.

"Cevap ver bana!"

"Seher bak-"

"Noluyor burda?"

Diye içeriye girip, tartışan ikiliye baktı Yaman.

İkbal gözlerini Seher'den çekip, Yaman'a baktı.

"Yaman, Seher birden bağırmaya başladı. Olan bu."

Seher hala gözlerini İkbal'den çekmemişti.

"Yalan söylüyor Yaman! Onunda sonu ablası gibi olacak, dedi."

Yaman, kaşlarını çatıp sorarcasına baktı.

"Ne demek bu?!"

Diye sordu Yaman, İkbal'e. İkbal ne yapacağını şaşırmıştı. Derin bir nefes alıp, yavaşça yutkundu. Ardından konuşmaya başladı.

"Size herşeyi anlatacağım. Zuhal, Zuhal'di kast ettiğim kişi. Onun sonu ablası gibi olacak, yani benim gibi."

Yaman ve Seher çatık kaşları ile İkbal'i dinliyordu.

"Onun öylece gitmesi, üzdü beni. Ona yüklü bir miktar para gönderdim, ve kendine yeni bir hayat kurmasını sağladım. Benim gibi zengin ve güçlü olsun diye."

Son cümlesini başını önüne eğerek söylemişti İkbal.

Söyledikleri Yaman'a mantıklı gelmişti. Zuhal onun kardeşiydi, öylece bırakacağını düşünmemişti zaten. Fakat Seher hala inanmamıştı. İçinde hala şüphe vardı.

Bu konuyu mutlaka çözecekti,Seher. Gerçeklerin böyle olmadığını biliyordu. Ama şimdi sakinleşmesi gerekiyordu.

Birşey demeden arkasını dönüp hızlıca odadan çıktı Seher.

Yaman, Seher'in arkasından baktı bir süre. Ardından tekrar İkbal'e döndü.

"Sakın yenge! O kadınla iletişimini keseceksin! Bu seferlik, kardeşin diye tolerans gösteriyorum. Ama eğer bir daha öyle birşey olursa, sende onun yanına gidersin!"

Dedikten sonra çıkmıştı odadan Yaman. İkbal, sinirden alt dudağını ısırmaya başlamıştı. Hazmedemiyordu.

Yaman, odaya girdiğin de Seher'in de içeride olduğunu gördü. Hemen Seher'in yanına ilerlemişti.

BATAKLIK || SehYam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin