Az önce yanlışlıkla 16. bölümü yayınladım dbsoxysoeus.
Her neyse yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.İyi okumalar🥂
Jeon Jungkook
Baek Sung Kyun. Enerjisini öylece benim etrafıma sarıp yok olan kişi. Ne senden ne de Kim Bogum'dan tek bir iz bile yok. Halbuki dudaklarıma kapanan dudaklarını, sonrasında nasıl yaptığını bile bilmediğim bir şekilde benim enerjimi kullanarak buraya ışınladıktan sonra üzerime düşen bedenini çok net bir şekilde hatırlıyordum.Öğretmenlerim beni kaldırdığında çoğu öğrenci evine gitmişti. Evi yıkılanlar toplanma yerine gitmişti. Şuansa elimde bir kahveyle kendi ve Baek ailesinin ortasında duruyordum. Sung Kyun'un nerede olduğuyla ilgili sürekli konuşuluyordu. Onlara her şeyi anlattım. En başından beri. Davranışlarını bana söylediklerini, düello da olanları... her şeyi.
Öpüşme kısmını bile anlattım.
Her şeyi anlattıktan sonra hepsi yalnızca birbirine baktı şokla. Buna anlam verememiştim. Hasta oluyordum. Çok fazla soğukta kalmıştım.
—Bogum da yok demiştin değil mi? Diye sordu Bay Baek. Kafamı salladım.
—Jungkook yüz yılın büyücüsü olma ihtimalin ne? Diye sordu Bayan Baek.
—Bilmiyorum. Sung Kyun çok güçlü. Gerçekten çok güçlü. Hatta onu izlerken yenemeyeceğimi düşünmüştüm. Bu yüzden kendimi biraz zorlamak onu yenmek istedim. Ancak hiç zorlanmadım. Dedim.
—Yüz yılın büyücüsü diyoruz ama son beş yüz yıldır hiç bir şekilde büyücü gelmiyordu. Hatta bu yüzden elitlerin kanının bulandığını bile söyleyenler vardı.
—Eğer Jungkook olmasaydı Sung Kyun'a yüz yılın büyücüsü denirdi. Ancak o sadece kontrol ustası. Jungkook kontrol edemiyor dedi annem.
Kontrol edemiyor muydum? Düelloyu saymazsak tek bir kontrolsüzlüğüm dahi olmamıştı.
—Düelloyu saymazsak tek bir kontrolsüzlüğüm dahi olmadı dedim.
—Hayır sen sadece güçlüsün Jungkook. Yalnızca güçlü. Ancak Sung Kyun gücünü muhteşem denecek kadar mükemmel bir şekilde kontrol ediyor. Hatta kontrol yeteneği öyle bir düzeyde ki senin gücünü bile kontrol edebiliyor. Planchette'nin gücünü kontrol edebilmesi...
—Planchette ne? Diye sordum.
—Yüz yılın büyücüsünün bir başka adi. Yani senin dedi.
Sung Kyun'un mükemmel olduğunun her zaman farkındaydım. Ancak şuan bahsettikleri seviye çok farklıydı. Gerçekten çok farklı bir seviyeydi.
—Bunu tek başına başarmış olması imkansız dedi babam.
Hepimizin gözleri ona dönerken ne düşündüğünü ben dışında herkes anlamış gibiydi. Sung Kyun olsaydı o da anlardı.
—Sung Kyun hep gücünü kusursuz şekilde kullandı. Ayrıca onun çok özel bir aurasi var. Büyücü olmasından bağımsız bir şey bu. Eğer size hakim olmak isterse olur. O hem büyücü olarak hem de insan olarak karşısındakinin üzerinde belli bir otorite kurabiliyor. Dedi annem.
Onu çok fazla övüyordu. Gerçekten çok fazla.
—Gücünü kusursuz kullanabilmesi sizin bile zor yapabildiğiniz büyüleri tek başına yapabilmesini açıklamıyor. Işınlanabiliyor. Bunu iki kere yaptı. Karşımda. Birleşik büyü denen şeyi duymuş öğrenmiş ve bunu yapabiliyor. Hem de ben gücümü kullanamıyorken(!) kontrolden çıkmadan. Hiç kimseden yardım almadan tek başına gelişip kırmızı gruba birden dahil oldu. Son sınıfları dahi yendi. Şimdi bana bunların enerjiyi kusursuz kullanmakla alakası olduğunu söylemeyin dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magicians ~Jeon Jungkook
Fantasy-Bunu nereden öğrendin? Ben hayatımda ilk defa duymuşken sen bunu yapmayı nasıl başarabilirsin? -Seni yenebilmek için her gün çok çalışıyorum Jungkook. Her gün. Ancak enerjin o kadar güçlü ki senden çok daha bilgili ve yetenekli olmama rağmen seni...