13

1.4K 115 11
                                    

-Bugün size ben de karşılık vereceğim. Ne kadar dayanabileceğinizi görmek istiyorum dedi Şeytan Profesör.

-Gönüllü var mi? Diye sordu.

-Ben gelirim dedim.

-Seni daha sonra alacağım. Dedi.

Kafamı salladım.

-Harry gel. Dedi Profesör.

Harry korkarak platforma çıktı.

-Enerjini direk olarak aktar. Küreyle uğraşmana gerek yok. Dedi Profesör.

Kafasını salladı. Harry ellerini uzattı. Eh tek eliyle başlaması saçma olurdu.

Profesör enerjiyi eliyle emerken yavaşça kendi enerjisini gönderdi. Ancak Harry'nin enerjisi hiç karşı koyamadı.

-Sorun değil. Sıradaki.

Bu şekilde devam etti. Tek bir saniye bile Profesörün enerjisini tutamıyorlardı.

-Sung Kyun sen gel. En son Jungkook'u alacağım. Dedi Profesör.

Şeytan Profesör de diğer profesörler gibi Jungkook'u ayrırsa gerçekten sinirlenecektim.

Platforma çıktım. Saçlarımı arkama attım. Şeytanla gücümü karıştırdıktan sonra ilk defa büyü yapıcaktım.

-Hazır mısın yeni gücünü kullanmaya.

Kafamı salladım. Sonra hiç beklemediğim bir şey yaptı. Enerjisini ilk o bana göndermeye başladı.

Anında elimi kaldırıp ona karşılık verirken kırmızı enerjimin renginin biraz daha koyulduğuna şahit oldum.

-Profesör hazır değildim. Dedim onu tutmaya çalışırken.

-Kafanı sallamıştın. Dedi.

Enerji elimde patlamak üzereydi. Buna zaten engel olamazdım.

-Yeterli değil Sung Kyun biraz daha zorla dedi Profesör.

Kendimi biraz daha zorlarken kafamı iki yana salladım. Profesör enerjisini kestiğinde ellerimi indirerek rahat bir nefes aldım.

-Sung Kyun muhteşemsin. Profesörün enerjisini tutmayı başardın dedi Harry.

Ona gülümsedim.

-Jeon Jungkook sıra sende. Dedi Profesör.

Herkes merakla bekliyordu.

-İlk seferin olduğu için bir sorun yok. Tamam mı? Dedi Profesör.

Jungkook kafasını salladı.

-Başlayabilirsin dedi.

Jungkook odaklanarak ellerini kaldırdı. Gelişmişti ancak nedense gücü eskisi kadar fazla gelmiyordu. Profesör enerjiyi elinde yok ederken buna herkes şaşırmıştı ancak ben biliyordum. Kont Casandra bana bunu söylemişti. Bu dünyadaki hiç bir varlığın profesörün tırnağı bile olamayacağını.

Profesör enerjisini göndermeye başladığında Jungkook'un gece mavi enerjisi geriledi. Belki de Jungkook ilk defa kaybedecekti.

-Sung Kyun büyüye dahil ol dedi Profesör.

-Ben mi? Diye sordum şaşırarak.

-Senden başka birleşik büyü yapabilen yok dedi Profesör.

Hızlıca platforma çıktım. Jungkook'un kollarının arasına girip ellerimi ellerinin üzerine koydum. Enerjilerimiz karışarak koyu mor bir enerjiye dönüşürken gözlerimi kapadım.

Magicians ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin