—Gördüm diyerek iki tane çipi ortaya ittim.
—Gördüm dedi Jungkook 4 tane iterken.
Ona gözlerimi kısarak baktım. Sıra dönerek tekrar bana geldi. Kartlarımı hızlıca düzenledim. Jungkook'a baktım. Zihnimi sakince açarken hızlıca duvarları aşarak girdi. Bu birazcık baş ağrıtıcıydı.
—Oyunu 5 tur uzatıyoruz. Ben bittim. Sol çaprazdaki adam 6. tur da bitecek. Yüksek oyna.
Kafamı sallarken çipleri üst üste duran 10 çipi ortaya ittim.
—Gördüm.
Hızlı atağımla herkes gerilirken hemen ardımdan Jungkook 20 çiftle iki katına çıkardı.
Oyun iki tur döndü. Olabilsigince az kaybetmek için az oynuyorlardı.
—Sanırım bitemedik Jungkook. Çok para kaybedeceğiz. Bundan sonra küçük oynayalim diye fısıldadım.
Ortaya yalnızca beş binlik bir çip koydum.
—Gördüm.
—Gördüm dedi bir adam ve ortaya 5 tane 20 lik çip koydu.
Ortadaki parayı hesaplamaya korkuyordum.
—Gördüm diyerek iki tane on binlik çip koydum.
Yüz ifademden dolayı herkes bisi gözden çıkarak kendileri arasında kazanmak için iddiaları yükseltmişti.
Kartlarımı masaya açtım. Hemen ardından Jungkook açtığında herkes şokla bize baktı.
Ikimizinde yüzünde alaylı bir gülüş vardı.
—2 milyon 360 bin dolar. Sanırım tek bir gecede kazanılabilecek en büyük para. Dedim çipleri hızlıca toplarken.
Bakın bir yere kadar kazanmakta sorun yoktu. Ancak bir gece de aynı saniyelerde bir kumarhane iki milyon dolar kaybederse bu herkes için bir sorun olurdu. Hem de soyluların soylusu biz için bile.
Jungkook'la elimden tutarak benimle koşmaya başlarken arkamızdan gelen adamlarda oldukça hızlıydı. Neyseki küçük bir hokus pokus gösterisi bizi kurtarırdı.
...
—Kendimi çok zengin hissediyorum. Her gece bu kadar kazansak milyarder olabiliriz aslında dedim.
—Ruhun mu fakir bilmiyorum Sung Kyun ama istersen bile trilyoner bile yapabilirim farkındasın değil mi?
—Yapabilir misin gerçekten? Diye sordum ona dönerken.
—7 krallığın imparatoriçesi daha bile fazlasına sahip olucak endişelenme. Dedi.
Sanırım onun imparatoriçesi olmak sorun olmazdı. Özellikle gözleri bu kadar güzel bakıyorken.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magicians ~Jeon Jungkook
Fantasy-Bunu nereden öğrendin? Ben hayatımda ilk defa duymuşken sen bunu yapmayı nasıl başarabilirsin? -Seni yenebilmek için her gün çok çalışıyorum Jungkook. Her gün. Ancak enerjin o kadar güçlü ki senden çok daha bilgili ve yetenekli olmama rağmen seni...