23

1.3K 109 5
                                    

Jeon Jungkook Normalden daha rahat bir tarzla dururken neden hala yorgun olduğunu anlayamıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeon Jungkook
Normalden daha rahat bir tarzla dururken neden hala yorgun olduğunu anlayamıyordum. Sorabilirdim. Ancak yaptığım şeyi biliyor oluşu ona karşı çekinmeme sebep oluyordu.

—Gidelim mi? Diye sordu sakin sesiyle.

Sesinde hiç bir canlılık yoktu. Kafamı salladım. Onu daha fazla yormamak için elini tutarken ben ışınladım bizi meclise. Içeri girerken herkes iyiydi. Sung Kyun'un bu hâlde olması benimle alakalı değildi.

Her zamanki yerimize oturduk. Herkes gelmeye devam ederken Sung Kyun'un titreyen ellerini fark etmemle müdahele edemeden Kont geldi.

Tam olarak dün Bayan Baek'in anlattıklarını herkese anlatmaya başladı. Hatta biraz daha detaylısını.

—Baek Sung Kyun'un idam edilmesi söz konusu dahi değildir. Planchette'nin tüm bu meclisi başımıza yıkmasını istemiyorsak tabi dedi.

Elimi elinin üzerine koyarken irkildi.

—Çağ cadılarını şuan bulmamız mümkün değil. Ancak hepimiz biliyoruz ki geri gelecekler. Ondan önce bize açılacak savaşta durdurmamız gereken bir krallık var. Savaşa katılmak isteyen herkesin ismi alındı. Içinde sizin de çocuklarınız var. Akademidekiler. Kimlerin olduğunu söylemeyeceğim. Siz de katılmak istiyorsanız bana gelebilirsiniz. Unutmayın 5 krallığın askerleri söz konusu. Binlerce asker yapar.

Enerjime karışan enerjiyi hissettiğimde kafamı Sung Kyun'a çevirdim.

Cadıların enerjisi. Taşıyamıyorum. Enerjimde kabul etmiyor. Eminim ki sen güzelce taşıyacaksındır. Dedi zihnime.

Yorgun olmasının sebebi buydu demek. Uyuması gerekiyordu. Kont toplantıyı bitirdiğinde ayağa kalktı. Titremeye devam eden ellerini ceketinin cebine soktu.

—Şeytan ölmeli diye bir çığlık duyarken elit bir kadın resmen tüm gücüyle Sung Kyun'a büyüyü hızla gönderirken Sung Kyun oraya döndü. Sung Kyun kırmızı enerjisiyle karşılık verirken enerji kadın da son hızda patladı ve kadın duvara sertçe çarparak yere düştü.

Sung Kyun gerçekten kendisini çok iyi kontrol ediyordu. Ona çarpmasına saliseler hala kendi enerjisiyle karşılık verecek zamanı bulmuştu.

İki gündür meclis karışıyordu. Herkes de bir korku hakimdi.

—O benim karıma... Dedi bir adam ardından ayağa kalktı.

—Hep birlikte dostlarım. Tüm bunlar yalan. 500 senedir gelmeyen planchette şimdi mi gelecek? Dedi.

Bir kaç kişi daha onu onaylarken birlik olma duygusundan yoksun bir şekilde Sung Kyun'a yüklenmeye kalktılar. Sadece oturmuş onları izliyordum. Sung Kyun da ayakta aynı rahatlıkla onları izliyorken rahattı.

Ortada enerjilerini birleştirerek bir küre oluşturdular.

—Unutmayın cadılara karşı bunu yapmak için bu kadar zamanınız yok. Dedi Sung Kyun.

Magicians ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin