11

1.4K 117 5
                                    

—Jungkook. Jungkook uyan. Uyansana. Hey.

Jungkook'u uyandırmaya çalışıyordum ve yine her zaman ki gibi uyanmiyordu.

—Kook. Kookie~ Jungkook. Jungkookie. Uyansana. Uyan. Jungkook uyan.

Sırtını deşmeme rağmen asla uyanmıyordu. Bir şey olmuş olma düşüncesiyle yavaşça yüzüne eğildim. Nefesini hissetmeye çalışırken nefes almıyordu sanki. Ne demek nefes almazdı. Kafamı göğsüne yasladım. Kıkırtı duyduğumda anında kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Saçlarımı yüzünden çekti.

—Aptal diyerek ona vurdum ve yüzünden uzaklaştım.

—Kookie mi? Tekrar söyle. Dedi.

—Eğer yarım saat içinde hazırlanıp benimle sarayın bahçesinde buluşursan söylerim. Dedim. Ardından arkamı dönerek büyüyle odanın pencerelerini açtım.

—Bogum diye seslendim. Anında odanın içinde belirdi.

—Jungkook'a formalarını ver. Bugün derslere o da katılacak. Bundan sonra burda kalma ihtimali de var. Dedim.

—Ah evet duydum. Kraliçe sürekli bundan bahsediyor. Kralın da sevineceğinden bahsediyor. Dedi.

Dilimi dişlerimin ucunda gezdirdim. Sinirlendiğimde bunu yapardım. Gülümseyerek ona döndüm.

—Bu ne güzel bir haber. Kraliçemiz çabucak benimsedi Jungkook'u. 27 dakikan kaldı Jungkook dedim ve odadan çıkarken Bogum'un mırıltısını  duydum.

—Sinirlendi..

...

—Bugün ailemle biraz vakit geçireceğim. Sonrasında ne olursa olsun geri dönmelerini istiyorum. Jungkook bugün okuldaki eğitimden sonra muhtemelen burda kalacaktır. Gece Nancy,ateş saçlı cadıya, randevum  var.

—Peki neden? Oldukça tehlikeli ve güçlü bir cadı. Ayrıca her türlü soyludan nefret ediyor.

—Beni herkes sever Bogum. Her neyse kraliçenin bunu bilmesini istemiyorum. Anlıyorsun değil mi?

Gözleri kırmızıya dönerken kafasını salladı.

—Kraliçenin neyi bilmesini istemiyorsun? Diye sordu Jungkook.

—Efendim! Sürekli ben büyünüzle kontrol edemezsiniz dedi Bogum.

—Ama sürekli seni büyümle kontrol edebiliyorum. Sana daha sonra açıklarım gidelim mi şimdi Kookie? Diye sordum.

Yüzünde bir gülümseme oluşurken saraydan çıktık.

—Kral ne durumda? En son az bir yer kaldığı söylenmişti. 2 hafta oldu hala alamadı mi? Diye sordum Bogum'a.

—Soylular güçlüler. Dedi.

Kafamı salladım yalnızca.

—7 krallığı gerçekten bu kraliçenin bir arada tutabileceğine inanıyor musunuz? Diye sordu Jungkook.

—Elbette hayır dedim gülerek.

—Efendim. Bu şekilde konuşamazsınız. Dedi Bogum.

—Hadi ama Bogum. Gerçekler. Daha bir kaç soyluyla başa çıkamıyor. Ayrıca çocukları yok. Dedim.

—Aslında çocukları var. Dedi.

—Çocukları mi var? Neredeler? Kimler?

—Bir erkek bir kız çocukları var. Kraliçe onları sizle bile evlendirmeyi düşünüyor olabilir. Dedi.

—Jungkook evlenebilir belki ancak ben kendimden daha güçsüz biriyle evlenmem. Dedim net bir şekilde.

—Öncelikle Bayan Baek herkes sizden daha güçsüz. Sizden daha güçlü olan kişi Jungkook'tan da defalarca kez nefret ettiğinizi söylediniz. Kendinizden güçlü kişilerden de nefret ediyorsunuz. Tam olarak kimle evlenmeyi düşünüyorsunuz?

Magicians ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin