A hétvége nehezen telt. Dana óránként lépett fel az oldalra, de Geri eltűnt. Két napja semmit sem tudott róla, míg végül vasárnap éjszaka végre újra felbukkant Értelemmel neve a társkeresőn. Dana, bár már nagyon álmos volt, úgy este tíz után, szíve heves dobbanásai mégis újra életet leheltek bele Geri felbukkanása pillanatában.
Addig nem is tudott elszakadni az oldaltól, amíg fent látta a férfit, miközben reménykedett benne, hogy a férfi ráír, hogy találkozzanak, de hiába. Csak az ideges várakozás maradt, ami az idő múlásával egyre csak nőtt. Danát pedig újra elöntötte a féltékenység a gondolattól, hogy a férfi mással beszél, és mással ismerkedik, miközben hanyagolja őt.
De mintha az ég megkönyörült volna rajta, Geri alig egy félóra múlva kilépett az oldalról. Dana ekkor még várt egy kicsit, miután azonban a férfi nem tűnt fel újra, kikapcsolva laptopját, egy gyors fogmosás után szomorúan bújt az ágyába, magára húzva takaróját. Bármennyire is utálta Gerit, legbelül mégis vágyott rá. Csak egy szó, egy jelzés, és boldogan rohanna hozzá megint, akár fel az irodába is...
Reggelre sem lett jobb kedve. Még ki sem nyitotta a szemeit, és épp csak magához tért az éjszakai öntudatlanságból, Geri arca újra megjelent előtte. Vele kelt, és vele feküdt. Teljesen leuralta az életét. Képtelen volt elszakadni tőle. Oldalra nyúlva, a sötétben kitapogatta az éjjeli szekrényen lévő telefonját, és hunyorogva kapcsolta rá a netet, miközben hallgatta a jelzéseit. Az e-mailekre vetett egy pillantást, de csak egyetlen dolog érdekelte. Geri azonban nem írt, így le is tette újra. Majd megnézi később a többit, gondolta, és visszafeküdt az ágyba, magára húzva a takaróját, miközben egy pillanat alatt újra rászakadt a magány, és sírhatnékja támadt. A világ legnyomorultabb emberének érezte magát, ott a még meleg ágyban. Gyűlölte a sebezhetőségét, és gyűlölte, hogy kiszolgáltatottjává vált az érzéseinek.
Végül összeszedte magát, és lendületet véve felült az ágyában, hogy a konyhában főzzön magának egy életet adó kávét.
Míg a kotyogó kávéfőzőből feltört a víz és az őrölt kávé elegye, addig elővette a kávéscsészéjét. Némi válogatás után, egy régi darabot választott a családi készletből, amiből már csak egy volt. Ez a kis almazöld csésze aranyozott karimával a gyerekkorára emlékeztette, ahogy télen reggelizés közben a nagymamája konyhájában üldögélve hallgatta a kályhában izzó fadarabok hangját. Ekkor egy mosoly húzódott végig a száján, de nem sokáig tartott a keserédes emlékezés boldogsága.
Végül arra jutott az első csésze kávé után, hogy nincs más lehetőség, mint egy pasi, aki elfeledteti vele Gerit örökre, mert ha nem ő lenne az utolsó férfi az életében, akkor talán végre túl léphetne rajta.
Dühös tehetetlenséggel ült a laptopja elé a második csésze kávéjával, majd fel is lépett a társkereső oldalra. Azonnal meglátta, hogy levele érkezett. Reménykedve nyitotta meg az ismeretlen férfi profilját, hátha élete leendő szerelme néz rá a fotójáról, de megint csalódnia kellett. A férfi még csak a közelébe sem járt annak, amit Dana elképzelt magának. Nem is írt vissza neki. A robertó43 mindent megtestesített, ami Dana számára az antiférfit jelentette. Alacsony volt és aluliskolázott, ami a helyesírásán is erőteljesen látszott. Ez pedig azonnal el is döntötte a kérdést. Dana le is tiltotta a férfit nyomban, hogy még véletlenül se küldjön neki több üzenetet.
Kezdett nagyon elege lenni az egész ismerkedésből. Hiába várta a herceget fehér lovon, nagyon úgy tűnt, hogy valahol másfelé van éppen dolga. Csalódottságában semmi kedve sem volt tovább nézelődni az oldalon, és már a kilépést fontolgatta, amikor hirtelen feltűnt Értelemmel. Ez most nagyon váratlanul érte Danát. Nem volt jellemző eddig, hogy Geri ilyen korán bejelentkezne az oldalra. A szíve ismét hevesen kalapált a mellkasába. Biztos volt benne, hogy a férfi tudja, hogy ő is fent van, de nem vett róla tudomást, ugyanúgy, mint előző este sem.
YOU ARE READING
Mocskos vágyak
RomanceDana hosszú évek óta önként vállalt cölibátusban él, ám egy napon ráébred, hogy elteltek az évek, és ő még mindig nem találta meg a társát, szerelmét. Ekkor felregisztrál egy társkeresőre, ám szinte sokkot kap, amikor rájön, hogy itt a férfiak csak...