1. BÖLÜM

14.3K 512 1.1K
                                    

Başladığınız tarihi yazaramısınız?

Düzenlendi...

İyi okumalarr.

Güneşin yüzümü yakarken zorla gözlerimi açtım. Size biraz kendimden bahsedeyim adım Yn 24 yaşındayım, hayatıma gelirsek boktan bir şey zaten ilerde öğreniceksiniz.

Üniversite yi bitirdim ve dinlenmek için biraz ara verdim. Babam iş için yurt dışına çıktı ya da öyle uyduruyor, benden nefret ederdi şimdi ise ordan bile beni kontrol ediyordu. Bana  piskolog tutmuş nedeni ise, annem öldükten sonra ki davranışlarımın değişmesinden dolayı. Hazırlandım ve aşağıya indim, üvey annem vardı. Annem öldükten hemen sonra evlenmişti insan üzülürdü değil mi?

Yn: Günaydın.

Soo bin: Günaydın Yn gel kahvaltı yapalım.

Yn: Tamam.

Kahvaltıya oturduk ne diyeceğimizi bilmiyorduk bunu ben bozdum.

Yn: Pişman değil misin?

Soo bin: Ne için?

Yn: Babamla evlendiğin için.

Soo bin: Tatlım, evet babandan dolayı çok şeyler yaşadık. Bir yandanda seviniyorum çünkü senin gibi bir kıza sahip oldum. Bana annede demek zorunda değilsin saygı içinde konuşman bana yeterde artıyor bile. Yani baban yüzünden evet ama o yok ken hayır.

Yn: Gerçekten senin gibi iyi insanlar kalmadı. Neyse ellerine sağlık çok güzel olmuş benim gitmem lazım.

Soo bin: Nereye?

Yn: Canım babam bana piskolog tutmuşta.

Soo bin: Bu adam hiç durmuyacak, neyse sen kafana takma kendine dikkat et.

Yn: Tamam, sende dikkat et.

Soo bin: Görüşürüz.

Yn: Bye.

Arabama bindim, bakalım nelerle karşılacağım.

•••

Yn: Bakar mısınız?

Sekreter: Buyrun.

Yn: Kim Taehyung' un odası nerde?

Sekreter: Şu koridordan ilerleyin, en son kapılardan. Zaten üstünde ismi yazmaktadır kolaylıkla bulursunuz.

Yn: Sağolun.

Kapıyı tıkladım ve 'gel' sesini duyunca girdim.

Taehyung: Buyrun.

Yn: Taehyung bey siz misiniz?

Taehyung: Evet sizde Yn hanım olmalısınız. Babanızla konuştum.

Yn: Evet, şaşmadım onun klasik halleri.

Taehyung: Buyrun geçin.

Gösterdiği yere oturdum, elinde ki kağıda bir şeyler yazıyordu. Yüzü hatları gerçekten baya iyiydi, çok nadir görülen bir tipi vardı ya da çok birilerini tanıdamadığım için öyle gelmiştir.

Taehyung: Şimdi seninle biraz tanışalım.

Yn: Peki.

Taehyung: Ben Taehyung, bu süreçte sana yardımcı olacağım. Seanslarımız olucak yani seninle daha çok görüşeceğiz.

Yn: Çok geleceğim günler var desenize.

Taehyung: Azimli olursak, başarırız ve daha kolay biter.

Yn: Umarım.

Taehyung: Sen kendinden bahset şimdi.

Yn: Adım Park Yn. 24 yaşındayım üniversiteyi yeni bitirdim. Şimdilik çalışmıyorum ama en yakında zamanda başlayacağım.

Taehyung: Peki, hayatta ki amaçların ne?

Yn: Güzel bir ailemin olmasıydı ama bu hayalimi çoktan kaybettim. Şimdi ki amacım ise mesleğimi elime alıp o evden ayrılmak.

Taehyung: Neden evden ayrılmak istiyorsun?

Yn: Babamın bana karşı nefret beslediğinde yani 10 yaşındayken  başladı. Hiç ondan beklenmeyecek şeyler yapmaya başlamıştı, beni annemi döverdi. Odalara kitlerdi aç bırakırdı ki hâlâ devam ediyor. Geçen senelerde annemi kaybettim onun üstüne babam sanki hiç bir şey yokmuş gibi hemen başkasıyla evlendi.

Taehyung: Üvey annen sana nasıl davranıyor, anlaşabiliyor musunuz?

Yn: Evet, babamın aksine çok iyiyiz. Ona anne ya da ismiyle seslenmiyorum saygı çerçevesinde konuşuyorum, oda zaten anlayışla karşılıyor.

Taehyung: Arkadaşların, onlar bunları biliyorlar mı?

Yn: Hayır, sessizlik ve yalnızlık tarafındandım daha çok derslerimle ilgilenirdim. Bir kere biri sevmişti babamdan bulamadığım sevgiyi ondan bulurum sanmıştım ama oda hayal kırıklığıydı.

Taehyung: Ne oldu?

Yn: Bir süre iyiydi ama sonra... Beni bir yere çağırmıştı ve anlarsınız ya işte taciz etme çalıştı. Tanrıya şükür bir şey olmadan kaçabilmiştim.

Başını 'anladım' anlamında sallamıştı.

Taehyung: Bunları sormam gerek yanlış anlamıyorsun değil mi?

Yn: Hayır, sorun değil.

Taehyung: Ailende başka birileri var mı?

Yn: Var, abim Park Joon. Tam bir pisliğin tekidir, kadınlarla işleri ve bir kaç kez de beni satmaya kalkışmıştı ki ucundan döndüm.

Yüzüme şaşırmışcasına bakıyordu, alışıyorum bu tepkiye. Umarım sende herkes gibi bana acımazsın Kim Taehyung.

Taehyung: Yaralarına bakabilir miyim?

Başımı olumlu anlamda salladım, ne olabilirdi ki doktor sonuçta.

Arkama döndüm ve tişörtümü az sıyırdım. Eliyle çok hafif dokunuyordu çok narindi ve elleri çok soğuktu.

Taehyung: İz kalabilir, hiç kontrole gittin mi?

Yn: Hayır.

Tişörtümü indirdim geri yerine oturdu bir süre düşündü, bende odaya göz gezdirdim. Klasik bildiğimiz hastanelerden değildi.

Büyük bir masa vardı ve koltuklar vardı bayada rahattı. Pencereler boydandı ve bu da odayı çok iyi aydınlatıyordu.

Taehyung: Bundan sonra senle bir doktor hasta değilde arkadaş arkadaşa olucağız.

Yn: Nasıl yani?

Taehyung: Hiç arkadaşım olmadı demiştin, bende sana arkadaşlık edeceğim.

Yn: Anladım, size ayak uydurmaya çalışacağım arkadaş olarak.

Taehyung: Güzel şimdiden iyi gidiyoruz.

Mükemmel gülüyordu, hemde fazla mükemmel.

Oy ve yorum atmayı unutmayınn...

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin