14. Neumíš se mnou komunikovat

1K 70 43
                                    

"Hermiono!" zaječela Pansy ještě než se dveře zcela otevřely.

"Pansy, ahoj," pozdravila zaskočeně Hermiona. Ne že by byla překvapivá zmijozelčina přítomnost, jako morální podpora tu přeci jenom byla prakticky doma. Spíš bylo nezvyklé, že se tu zjevila v takovou časnou hodinu. Pansy totiž nebyla zrovna ranní ptáče, jak Hermiona v posledních dnech zjistila.

"Mám úžasný plán!" vykřikla Pansy radostně a bez pozvání vstoupila.

Hermiona pozvedla obočí a tázavě se zahleděla na Thea, který stál kus za svou manželkou. "Mě se neptej," pokrčil unaveně, odevzdaně rameny a následoval svou ženu do obýváku.

"Nechci být nezdvořilá," začala opatrně Hermiona, když se usadili, "ale je sobota půl osmé ráno."

"Já vím," přikývla nadšeně Pansy. Očividně ji ta brzká hodina ani trochu nerozhodila.

"A Draco i Layla ještě spí," pokračovala Hermiona. Doufala, že si zmijozelka konečně uvědomí, v čem je problém, ale to doufala marně.

"Tak Draca vzbuď," pokrčila nevzrušeně rameny Pansy. Hermionu jen při té představě polil pot. Budit Draca by bylo jako budit medvěda ze zimního spánku. Zhruba stejně nebezpečné.

"Není třeba," ozval se ode dveří unavený hlas. Hermiona se otočila. Stál tam Draco v celé své rozespalé kráse. Tipovala, že potřeboval ještě dvě hodiny spánku, aby nebyl protivný. Minimálně.

"Báječné!" zatetelila se Pansy. Draco si bezeslova přisedl k Hermioně na opěradlo křesla. Nasranost z něj přímo sálala.

"Takže moji milí," začala nadšeně Pansy. Ostatní zcela očividně její nadšení nesdíleli ani vzdáleně, to ji však vůbec netrápilo.

"Co si zase šlehla?" podíval se Draco na Thea a hlavou pokývl k jeho manželce.

Tmavovlasý muž zakroutil hlavou."Mě se neptej. Je taková od té doby, co mě násilím vytáhla z postele. Pořád mele něco o geniálním plánu." Draco uvědoměle přikývl a Theodor se nevinně usmál na svou ženu.

"Fajn, takže když dovolíte, budu pokračovat," ozvala se mírně rozmrzele Pansy.

Draco po ní šlehl pohledem. "Ne, Pansy. Řekni mi jediný rozumný důvod, proč bych tě měl poslouchat v půl osmé ráno, když bych ještě mohl klidně spát?" přerušil ji ostře. Hermiona si povzdechla. Tohle byl jeden z mnoha důvodů, proč měla chuť svého manžela zabít. Když se nevyspal, bylo s ním k nevydržení. Prostě typický chlap.

"Dojdu ti udělat kafe," zvedla se z křesla. Draco jen cosi zamručel v odpověď a svalil se do uvolněného křesla. "A tobě asi taky, co?" pohlédla na unaveného Thea.

"Byla bys hodná, díky," přikývl s náznakem úsměvu.

Trval jen pár minut než oboum unaveným mužům podala hrnek kávy. Během té krátké doby se zvládla pomodlit snad ke všem existujícím bohům a vyšším silám, aby tento rozhovor dopadl dobře. Protože kombinace nevyspalého Draca, nadšené Pansy a plánu zahrnujícího ji a Draca, to nevěstilo nic dobrého. Vlastně to věstilo tak akorát katastrofu.

"Teda, Pansy?" pohlédla na čenovlasou ženu, která už nervózně podupávala nohou.

"Ano!" vypískla šťastně zmijozelka. "Přišla jsem s dokonalým plánem, jak budete vypadat ještě dokonaleji než vypadáte teď."

"Není tam příliš mockrát dokonale? Aby to nebylo příliš dokonalé," zašklebil se Draco.

"Sklapni, Draco!" štěkla podrážděně Pansy. Pak se znovu usmála. "Teda, jak už jsem řekla, mám absolutně geniální plán, jak ještě zvýšit vaši už tak nechutnou popularitu."

Ani spolu ani bez sebeKde žijí příběhy. Začni objevovat