- KESİT ve Tanıtım videousu 2-

326 48 14
                                    

 Merhaba arkadaşlar :)  

Yeni tanıtım videomuzu paylaştım youtobe da...

Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum :)

Yeni bölümden kısa bir kesit paylaşacağım :) Yeni bölüm 10 vote + 5 yorum da gelecek :)

-----------

"Bunu neden istedin?"  diye sordu kalın bir ses. 

Oturduğum yerde ellerimi birbirine kenetleyip başımı elime yasladım. Gözlerimi kapatmıştım. Neyden bahsediyordu? Yorgundum. Hatta o kadar yorgundum ki yatağıma girip ölmeyi beklemek istiyordum. Yanıma oturdu.  Bay Song kendi kendine konuşuyordu. Onu dinlemiyordum. Daha doğrusu dinleyemiyordum. Sağ elimi saçlarıma götürüp karıştırdım. 

"Yekta?" 

Kafamın içinde  nöronlarım tepiniyordu sanki. Acıyla inledim. Beni nasıl buluyordu bu adam? Neden hiç susmuyordu?

"Neden buradasınız?" diye sordum kısık sayılabilecek bir ses tonuyla.

"Neden soruma cevap vermiyorsun?" dediğinde hışımla ayağa kalktım. Acı çekiyordum. Neden anlamak istemiyordu?

"Ne dememi bekliyorsunuz?" sinirle soludum.  "Neden istedim öyle mi?"  yumruğumu sıktım.

" Çünkü acı  çeksin istiyorum... Benim yaşadığımı yaşasın..."  Gözlerimi kapattım. Yumruğumu duvara hafifçe vurdum. Bunları söylememem gerekiyordu. Kahretsin! Herşeyi berbat edecektim. 

"İyi misin?" 

Evet, harikayım... Ne kadar yerinde br soru değil mi? Bayılıyordum bu adama. Nefes alış verişimi düzene soktuğumda ona dönüp  hafifçe gülümsedim.

"Sadece.. onunla biraz eğleneceğim."  

ÇAKMA POLYANNA #Watty2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin