40.

446 32 5
                                    

-AÇELYA-
Topladığım eşyalarımı arabaya yerleştirdim sonra öne oturdum. Kendimi aynada gördüğümde şok oldum. Çok kötü görünüyordum. Akmış makyajı gözlerimin altından sildim ve derin bir nefes aldım. Buraya kadarmış.
Elveda Çukur.

Gaza bastım ama birden Celasun çıktı arabanın önüne, nerdeyse çarpacaktım. Arabadan inip Celasuna doğru yürüdüm. "Gitme Açelya." Kahkahaladım. "Çekil Celasun." Ama kıpırdamadı. Uff! "Hiç uğraşamam Celasun! İstersen çekil istersen hastanelik ol benim umrumda bile değil!" Arabaya bindim ve kemerimi taktım. "Akını sil, siktir et tamam, ama bana niye kızgınsın? Ben seni uyarmadım mı?!" Gergince direksiyonu sıktım. "Akından uzak dur demedim mi?" Yeter! Gaza bastığımda Celasun önümden çekildi, oh be!

Keşke hiç geri dönmeseydim neyse, eski hayatıma dönüyordum. Akınsız hayatıma, yani problemsiz bir hayata.
Sadece ismini düşününce içimde yangın başlıyordu. Hala aklım almıyordu nasıl yapardı bunu bana? Beni hiç sevdimi? Gözüm direksiyondaki elime takıldı. Bu yüzüğü atacağım. Çukurla her şeyi atacağım. Peki anılar?
Yaş yanağımı kazağımla sildim.
Çukurda çok güzel şeyler yaşadım ama daha çok kötü şeyler.
Bütün umutlarım Çukurda yandı..

-üç ay sonra-"Açelya başladı mı?!"  Gülerek mutfağa girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




-üç ay sonra-
"Açelya başladı mı?!" Gülerek mutfağa girdim. "Rahat ol daha on dakika var Selin." Selin, en iyi arkadaşım, gözlerini devirip çekirdekleri oturma odasına götürdü. Ben de çayları alıp onu takip ettim. "Çok heyecanlı bir dizi uff!" Gülerek battaniyeye sarıldım. "O kadar da değil." Selin güldü. "Tabii sen mafya hayatı yaşadın senin için heyecanlı değil." Cevap vermedim. Evet ben mafya hayatı yaşadım, kaçırıldım, zehirlendim, eşim bana ihanet etmişti, kardeşimi kaybetmiştim ve adam vurmuştum.
Her şeyi gerçekten yaşadım. "Kusura bakma ben.." Selin yanıma oturdu. "Boşver ya, çekirdekleri uzatsana!" Duygularımı saklamakta on numaraydım, Çukurun sayesinde.
Dizi izleyerek uykuya daldım, benim için heyecanlı değil ya..

Çukurunda bir çiçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin