Gözlerimi açtığımda Selin öbür koltukta yatıyordu, elinde hala şekerler vardı. Şişko! Televizyonu kapattım ve sessizce oturma odasından çıktım. Yüzüme su çarptım ve sonra ekmek almaya çıktım. Yeni mahallemi çok seviyordum. Hiç aksilik çıkmadı ve herkes çok tatlıydı.
"Açelya kızım nasılsın?" Mert abiye Gülümsedim. "İyim abi seni sormalı, çocuklar nasıl?" Muhabbetten sonra bana iki ekmek verdi bide bir gofret. Her sabah bana bir gofret veriyordu, yani benim için değil de.. neyse.
Eve yaklaştığımda evimin önünde bir adam dolaşıyordu. Bu bana bir yerden tanıdık geliyor. Beni gördüğünde hemen kaçtı. Ne oluyor lan? Arkasından koştum ama bir köşeden döndünce ortadan kayboldu. Nerden tanıyordum onu?
Evde bana ve Seline efsane bir kahvaltı hazırladım. Bu psikopat kim bilir gece saat kaçta uyudu. Oturma odasının kapısını bir yumrukla açtım. "Selin kalk kalk hemen kalk! Burak Özçivit kapıda!" Selin gözleri açar açmaz kalkıp saçlarını bağladı. "Harbi mi kız?!" Gülmektem ölüyordum. "Salak mısın kızım? Burak Özçivitin ne işi var burda? Hadi gel kahvaltı hazır."Selin vızladı. "Bana böyle şakalar yapma lan! Kalbim iniyordu." Salak bu kız ya.
Kahvaltıda Seline evin önündeki adamdan bahsettiğimde çok umursamadı. "Takma kafana kanki." Diyip pideyi götürdü...-AKIN-
Sabırsız arabada bekliyordum. Lan ne sürüyor bu kadar?! Tam Remziyi aramak istediğimde arabanım önüne çıktı. Nihayet! "Buldun mu?" Remzi onayladı. Duygularım bana üstlendi. Yüzümde büyük bir gülümse çıktı. İki ay sonra bulmuştum. Sevdiğim kadını bulmuştum, şu iki ayda kendime Allah bilir kaç kez sıkmak istedim."İyi mi?" Remzi bana bakakaldı. İyi değil mi yoksa? Bişeyi var mı? "İyi ama beni gördü galiba." Senin yapacağın işi sikeyim Remzi! "Neyse, tanımadı kesin. Şey eh sen takibe devam et, ama dikkat çekmeden. Bir sorun çıkarsa beni hemen ara." Remzi onayladı. "Bir de.." Yine arabaya binecektim ama Remzi durdurdu beni. "Hamile."
Efendim canım? "Ne anlatıyorsun lan?" Remzinin yakasına yapıştım. "Hamile işte." Astım beni yendi yine. "Abi iyi misin?" Remzi sırtıma vurdu ama bişeye yaramadı. Bu sefer çocuğu kaybetmeyecek.
Ben Baba olacaktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çukurunda bir çiçek
Teen FictionOndört tane sıktım. Neden sıktım biliyor musun sen? Eğlencenin ortasında bi ses geldi. Ben varım, Nihat var, Songül var. Songülü almış babası, benim Songülümü,almış babası çıkarmış Çukurdan. Çok uzağa götürmüş, ben naptım ya? Ben naptım ona? Vurdu...