"Buldum!"Aliço Yamaç amcamla arabaya bindi ve yolu tarif etti. Ben Babamla arkalarından ve öbürleri bizim arkamızdan. Toplam beş arabaydık, buna gerek yoktu aslında ama bana ne ya?! Ben sadece Açelyayı istiyorum.
Nereye geldik biz böyle? Etrafımızda sadece tarla vardı. Hangi psikopat bu planı yaptı lan?
Açelyanın burda ne işi vardı?!
Yamaçın arabası durdu bir an. Tamam Açelya burda olmalı. Arabadan inip önümdeki tarlaya baktım.Bu Açelya çiçek tarlası.
Tamam ama benim Açelyam nerde? Sonra jeton düştü. Bul beni çiçeklerin arasında.
Bu tarlada bir yerdeydi!Tarlanın içine koştum. "Açelya!" Diye Bağırıp çağırdım ama tepki vermedi, yada veremedi. Celasun, Meke, Babam herkes tarlaya dağıldı.
Tarlanın ortasında burnuma garip bir koku girdi. O kokuyu takip ettim. Gittikçe daha kötü kokmaya başladı. Zehir.
Hayır- hayor hayır hayır!
Burnumu kapatıp kokuya yaklaştım.
Sonra onu gördüm.Açelya çiçeklerin ortasında yatıyordu. Gözleri kapalı, üstünde beyaz bir elbise ve saçında çiçekten bir taç. Teni beyazlanmıştı ama dudakları kıp kırmızıydı.
"Açelya.."
Fısıldayıp Açelyaya yaklaştım. Ölme, ne olursun ölme. Yanağına dokunduğum da çok soğuktu. Bütün gece burda mıydı?
Açelyayı kucakladığımda ağızının kenarından kan aktı. Gözüm ağzına takıldı. Dudaklarım titremeye başladı ve boğazımın bağlandığını hissettim.
"Gitme." diye hıçkırdım. Gökyüzüne baktım, elimde sevdiğim kadın. "Sana yalvarıyorum yapma bunu." Yavaşça yürümeye başladım. "Gitmek için daha çok erken." Açelyayı arablara doğru taşıdığımda herkes de bir hal vardı. Salih amca arabaya vurdu, Yamaç ise dizlerin üstüne çökmüştü.
Arabalara geldiğimizde Babama baktım.
"Buldum." Diyerek gülümsedim. Yavaşça ağızındaki kanı sildim. "Çiçekler de kanarmış." Cumali amcama gülümsedim ama o ağladı. Niye ağlıyordu ki? Olur bunlar.
Her çiçek solar zamanı geldiğinde.Babamın yardımıyla arabaya bindim ve çiçeğimin başını okşadım. Çok soğuktu. Isınsın diye yanağından öptüm, sonra alnından sonrada dudaklarından. Cebimden yüzüğü çıkardım ve Açelyanın parmağına taktım.
"Sonsuza kadar demiştik ya." Diye fısıldadım. Eliyle yanağımı okşadım. Çok soğuktu.Hastenenin önüne geldiğimiz an yine kendime geldim. Kolumdaki kadına bakıp gözümden yaşlar aktığını fark ettim. Açelya öldü.
Burda değil artık, bir daha öpmeyecek beni, saçımı okşayamayacak, sarılmayacak."Akın oğlum hadi."
Babama baktım ve başımı sallayarak daha sıkıca Açelyaya sarıldım. "Bırakmam."
Yamaç amcam Aliçoyla yanıma geldi.
"Bırakmak lazım." Aliçonun mavi gözlerine bakarak onayladım. Bırakmak lazım..Arabadan inip hastaneye girdik. Açelyayı görünce hemen bir yatak getirdiler. Yavaşça sevgilimi yatağa bırakıp elbisesini düzelttim sonra da saçlarını.
Elimle yanağını okşadım.
Eğilip son bir kez dudaklarımızı birleştirdim.
"Akın?" Acıdan inledi. Rüya mı görüyorum?!
Amcalarıma baktım.
Herkes şokdaydı. Yaşıyor mu yani?Doktor Açelyayı hemen ameliyata aldı..
Babama sarılıp sevinçten akan göz yaşlarımı sildim. "Duydumuz dimi? Ben delirmiyorum dimi?!" Yamaç amcam bana sarıldı. "Duyduk oğlum."
Açelya yaşıyor. Oh be..!Saatlerdir ameliyathanenin önümde bekliyoruz. Babaannemler de gelmişti ve tabi Açelyanın annesi.
Celasunun bakışalarını fark ettim. Beni öldürebilirse gözünü kırpmadan öldürür galiba.Kapılar açıldı ve Doktor hemen bana doğru geldi. Amcalar yanımıza geldikten sonra doktor bana üzgünce baktı. "Başınız sağolsun." Ne başınız sağolsunu lan?! Açelya yaşıyordu, kendi kulaklarımla duydum!
"Bebeği maalesef kaybettik ama Açelya hanım iyi, daha iyi olacak." Bebek? Ne bebeği?
Herkes bana baktı, ne bakıyorsunuz lan? Benim de bişeyden haberim yoktu!"Ne bebeği, ne bebekten bahsetiyorsun?" Doktora bağırmak istedim ama annemler duyarsa kıyamet kopar şimdi. "Akın bey, Açelya hanım iki aylık hamileydi." Nefesim kesildi.
Tıkandığımı hissetim. İlaçım nerdeydi?
Öksürmeye başladım ve bir türlü sakinleşemeyordum.Ben Baba mı olacaktım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çukurunda bir çiçek
Teen FictionOndört tane sıktım. Neden sıktım biliyor musun sen? Eğlencenin ortasında bi ses geldi. Ben varım, Nihat var, Songül var. Songülü almış babası, benim Songülümü,almış babası çıkarmış Çukurdan. Çok uzağa götürmüş, ben naptım ya? Ben naptım ona? Vurdu...