Дните минаваха, а с тях и времето ставаше все по - студено. Снегът се появи, превръщайки всичко в бяла картина.
Въпреки, че студът бе на власт, имаше и хора които му се радваха. Те тичаха из снега, правеха снежни човеци или играеха с нежни топки.
- Да те видя! - извика момче с розови коси.
- Ще видиш ти! - отвърна сивокос младеж.
Разбира се, че едни от тях бяха Техьонг и Джимин, които се замеря със снежни топки пред дома си.
Те направи една голяма снежна топка, като се прицели в своя приятел и го уцели право в лицето.
- Защо лицето де?! - измрънка.
- Не съм виновен, там се озова. - засмя се Ким.
- Момчета, мисля че ще е добре да се прибирате, иначе ще настинете. - заговори Чонгкук, който седеше на прага на къщата.
- Добре, тате. - отвърна Чим, като се затича да влезе, а Те го последва.
Двете момчета свалиха мокрите си якета, шапки и ръкавици, а после се запътиха към камината, за да стоплят ръцете си.
- Ще ви направя нещо топло. Какво искате?
- За мен чай от мента. - усмихна се розовокоското.
- За мен мисля, че е ясно. - отговори Те.
- Чай от мента и топъл шоколад. Веднага пристигат. Вие се качете и се преоблечете. - помоли ги Чонгкук, докато вървеше към кухнята.
- Отивам. - Джимин закрачи към стълбите, но за миг се спря, като погледна към своя приятел. - Идваш ли Те?
- След малко. Искам да поседя още малко до камината.
- Добре.
Щом младият Чон се качи на втория етаж, Техьонг извървя краткия път от всекидневната до кухнята. Там прегърна Чонгкук в гръб, като се усмихна.
- Те, бъди внимателен. - обърна се към него.
- Спокойно, Чим е горе. А и не можех да се сдържа. - надигна се на пръсти и го целуна нежно. - Ще се качвам горе, ако искаш преди да си легнеш, ела и ме посети, за да имаме време и за нас. - подсмихна се, а после и той се качи горе. Заключи вратата на стаята си, докато на лицето му все още седеше онази подла усмивчица. - Планът ми...е почти завършен.
YOU ARE READING
Hot daddy [k.th + j.jk]
Short StoryТехьонг искаше да си върне на Джимин, че му открадна момчето за пореден път, затова започна да излиза с не кой да е друг, а с баща му. 1 in bxb - 28.12.2020 1 in mpreg - 28.12.2020