- Здравей, Чонгкук... - осмели се да го поздрави Те. - Нека поговорим, моля те...
Чонгкук остави хавлията, с която подсушаваше ръцете си на плота. Въздъхна тежко.
- Какво повече имаме да си кажем, Техьонг?! Мисля, че няма нужда да...
- О, има! - прекъсна го Джимин. - Не знаеш всичко. Тате, аз също имам вина за всичко това. - стисна ръката си в юмрук. - Бях ужасен приятел. Той ми казваше, кой харесва и щом те ме питаха да изляза с тях, аз се съгласявах, наранявайки и предавайки своя приятел без да се замисля... - прехапа долната си устна. - Те не е можел повече да издържи на това и е решил да ми го върне, като започне да излиза с теб и те съблазни...,но...
- Но не очаквах...да се влюбя в теб... - изрече едва - едва, докато гледаше право в Чонгкук, дори да изпитваше страх. - Влюбих се в теб, Чонгкук, наистина! - сълзи се стекоха по бузите му. - Не съм вярвал, че ще намеря човек, който да се държи така добре с мен във връзка. Бях наистина щастлив...и исках да ти кажа истината, но...ме беше страх...,моля те...прости ми...
Чернокосият мъж имаше чувството, че сърцето му се чупеше на малки парченца. Виждайки Техьонг по този начин...усещаше вина. Бавно отиде до него, като го пое в прегръдките си.
Чим се усмихна леко и прецени да излезе от стаята, за да ги остави насаме.
Техьонг не можеше да повярва, че отново се намираше в ръцете на мъжа, в който се бе влюбил.
- Чонгкук...
- Не е лесно да ти простя...,защото в началото си ме използвал, но...мога да ти дам втори шанс и възможност да се поправиш, ако си съгласен с това? - предложи му.
- Да, съгласен съм. Искам да съм с теб, Кук. - погледна го. - И искам ти да си с нас. - нежно пое едната му ръка, като я постави върху корема си. - Май не сме внимавали особено. - засмя се през съзли.
Чонгкук остана без думи. Погледна към Те, а малчото само му кимна.
- Господи. - усмихна се мъжът. - Не мога да повярвам. - клекна пред сивокоското, като допря лицето си до корема му. - Ще си имам второ детенце.
- Да, така е. - постави едната си ръка върху главата на Кук галейки го нежно. - Това...прави ли те щастлив?
- Но разбира се, няма нищо по - хубаво от това да си имаш рожба с човека, когото обичаш.
Ким затаи дъх, а бузите му станаха червени.
- Наистина не те заслужавам. - изрече.
Чонгкук се изправи, обхвана брадичката на момчето с два пръста, като го накара да го погледне.
- Тогава се постарай, за да ме заслужиш. - намигна му.
Те се засмя леко.
- Ще се, обещавам! Повече няма да има тайни и лъжи, а само любов!
- Чудесно. - целуна го нежно по устните. - Това искам да чувам.
YOU ARE READING
Hot daddy [k.th + j.jk]
Short StoryТехьонг искаше да си върне на Джимин, че му открадна момчето за пореден път, затова започна да излиза с не кой да е друг, а с баща му. 1 in bxb - 28.12.2020 1 in mpreg - 28.12.2020