Бе следобед. Училищните занятия бяха приключили и за Техьонг се отвори възможност да продължи своя план.
Днес бе решил да се отбие за пореден път по - рано в къщата на семейство Чон. Но този път със себе си носеше и някои принадлежности за рисуване.
Когато беше отново пред вратата на познатата къща на своя най - добър приятел, почука и зачака да му бъде отворено. И разбира се му отвори, не кой да е друг, а Чонгкук.
- Техьонг, виждам че отново си подранил.
- Ами реших да се възползвам отново от това да си побъбря с Вас господин Чон.
- Колко мило, не знаех че ти е толкова приятно да си говориш с мен. - отвърна той.
- Всъщност е доста приятно. - подсмихна се. - Между другото, какво ще кажете, може би този път да се разходим навън? Не е толкова хладно, а и е доста красиво и ще се върнем навреме, за да може Джимин да не е сам, когато се прибере.
- Ами добре, нека се разходим. - съгласи се мъжът.
- Чудесно, много бих искал да отида в парка и да порисувам малко.
Кук го погледна доста изненадано.
- Нима рисуваш?
- Не съм много добър честно казано, но искам да се науча и смятах, че цветовете на есента и красивата природа, ще могат да ми помогнат да се поупражнявам малко.
- Това ми звучи наистина много добре. Тогава и аз ще взема някои от своите принадлежности за рисуване.
- Вие също ли рисувате? Мислех, че правите само модели на дрехи.
- Рисувам от много години и най - много харесвам есенните пейзажи.
- Значи ще можете да ми помогнете и да ми покажете някои трикове?
- И още как. - щракна с пръсти Чон. - Дай ми само минутка да се оправя. - влезе навътре в къщата.
- Няма проблем. - подсмихна се отново и прехапа долната си устна. - Планът ми върви повече от добре.
YOU ARE READING
Hot daddy [k.th + j.jk]
Short StoryТехьонг искаше да си върне на Джимин, че му открадна момчето за пореден път, затова започна да излиза с не кой да е друг, а с баща му. 1 in bxb - 28.12.2020 1 in mpreg - 28.12.2020