48

471 66 4
                                    

Слънцето грееше силно, навън бе сравнително топло, птичките пееха, пчеличките жужаха и всичко наоколо бе будно и бодро.

В този делничен ден, Техьонг и Джимин бяха на училище, за да могат да попият още знания.

Сега бе голямото междучасие и двамата най - добри приятели прецениха да излязат навън на двора, тъй като искаха да подишат чист въздух.

Всъщност момчето със сивите коси много искаше да пита нещо Чим. Щом седнаха на една от пейките, малчото със зачервени бузи събра смелост и заговори.

- Хей, Джимин...искам да те попитам...,какво обичате да правите с Хосок, когато сте заедно? - почеса нервно врата си.

- Ами... - започна да се чуди момчето с розовите коси. - ...когато сме заедно, ако е хубаво времето излизаме и се разхождаме, държим се за ръце, говорим си за най - различни неща. Ако сме у тях - гледаме някой филм, който да е по вкуса и на двама ни или готвим заедно. Дори това само да лежим на леглото и да се гушкаме ни е достатъчно, за да можем да оползотворим времето, в което сме заедно, а и ни кара да се чувстваме добре.

- Разбирам. Това са много хубави неща. - отвърна Ким с усмивка.

- Всъщност това, защо те интересува?

Техьонг се паникьоса леко, за миг се замисли, докато не изпльо фалшиво камъче.

- Просто исках да знам, какво правите в действителност и защо ти е толкова приятно да прекарваш време с него. Знаеш, когато аз бях във връзка нямах най - хубавите преживявания... и затова исках да знам, какво е да бъдеш в истинска връзка. - засмя се леко. - Плюс, трябваше да знам, дали се държи добре с теб, защото ако не се, приготвям юмруците.

Джимин се изправи от пейката, като прегърна своя приятел силно и погали нежно гърба му.

- Сигурен съм, че един ден и ти ще намериш правилния за теб партньор, с който да правите тези неща. Тези, но и много други, както и да си щастлив.

- Благодаря ти, приятел! - отвърна на прегръдката.

Hot daddy [k.th + j.jk]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن