Техьонг лежеше в леглото си, докато си четеше спокойно книга. Обичаше тези моменти, в които можеше да се отпусне и да задейства въображението си, чрез което да се впусне в нещо като приключение.
Обаче, цялата тишина бързо бе прекъсната с отварянето на вратата и влизането с гръм и трясък от страна на Джимин.
- Приятел, познай кой прави нещо интересничко предната вечер. - подсмихна се, докато си танцуваше весело.
- Ти. - погледна го за миг и после се върна към книгата си. - Ако обичаш, спри да си клатиш задника, нарушаваш работата на мозъка ми да си представи, това което чета.
- Грубо! - нацупи се, а после се метна на леглото до своя приятел. - Беше невероятно! Той беше толкова нежен с мен. - усмихна се.
- Радвам се за това. - отвърна на усмвиката му Те. - Защото, ако не е бил, щях да го намеря и "кръц кръц". - направи с едната си ръка ножичка.
Чим започна да се смее.
- Довиждане поколение. - добави розовокоското.
- Нали сте се пазили? - попита и повдидна вежда.
- Е, много ясно. Рано ми е за деца. - засмя се.
- Ау, значи все пак мислиш да имаш? И с Хосок ли ще са? - Те се подсмихна, като в същото време сваляше и повдигаше вежди.
Младият Чон се изчерви целия.
- Не сме говорили за това, а и ние сме още в гимназията. Кой мисли за семейство, докато е в гимназията?
- Баща ти явно е мислел.
- Не е, просто се е случило. - засмя се. - Аз съм един инцидент.
- Ау, грешката на живота.
- Абе, ей! - взе една от възглавниците и го удари с нея. - Аз съм най - прекрасната грешка, която можеш да срещнеш.
- Хммм, ще си помисля. - направи се, че мисли, поставяйки два пръста на брадичката си. - Съжалявам, но всеки ден виждам по - прекрасна грешка от теб.
- Кой бе? - повдигна вежда, като се засмя под носа си.
- Моя милост, много ясно. Всеки ден се гледам в огледалото.
- Лайно такова, ще те смачкам! - отново започна да го бие, от което всичко ескалира към бой с възглавници, а в стаята само се чуваше смях.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hot daddy [k.th + j.jk]
Cerita PendekТехьонг искаше да си върне на Джимин, че му открадна момчето за пореден път, затова започна да излиза с не кой да е друг, а с баща му. 1 in bxb - 28.12.2020 1 in mpreg - 28.12.2020