24

541 72 25
                                    

Вече нанесъл се в дома на Чон, Техьонг бе оправил стаята за гости по свой вкус. Чувстваше се доста добре в компанията на своя най - добър приятел и неговия баща. Атмосферата бе приятна, а Те не се чувстваше самотно, както се чувстваше преди в своят апартамент. Плюс, че Кук и се грижеше доста добре и за двамата. Стараеше се да имат всичко, от което се нуждаят, за да могат да се чувстват на място.

В тази прохладна вечер, двете момчета се бяха събрали в стаята на Чим, като си говориха малко, преди да стане време за лягане. Изведнъж момчето с розовите коси, реши да повдигне малко по интересна тема.

- Те не мислиш ли, че е крайно време...,може би да си намериш партньор? - попита, докато повдигаше веждата си.

Ким въздъхна и се усмихна съвсем леко.

- Може би е време, но не съм намерил подходящия.

- В училище има страшно много момчета, все някой можеш да си харесаш. - отвърна момчето със сивите коси.

Те закима леко с глава, но след което заговори отново.

- Виж Чим...работата е там, че не искам да излизам с някой от моите връстници. - почеса се нервно зад врата.

- Какво имаш на предвид? - попита объркано неговият приятел.

- Ами, след като излязох вече с мой връстник, осъзнах че нещата не са такива, каквито си ги представях. Сам видя, какво стана. Този човек не се държа правилно изобщо с мен, нарани ме много пъти и дори след което не исках да си помислям за нова връзка. Затова, мисля че ще е хубао да опитам с някой, който е или в университет или вече си е намерил работа и се устроил в живота. Този човек ще има много повече опит в живота и опит във връзките, от което ще знае как да се държи правилно със своята половинка.

- Разбирам гледната ти точка Те, но все пак не е хубаво да поставяш всеки един човек под общ знаменател. - отвърна.

- Да така е, но просто искам да опитам нещо ново и ако случайно това се окаже, че не е моето нещо, тогава ще се върна отново към това да излизам с връстници. - засмя се леко, Ким.

- Ами добре, дано нещата отидат на добре за теб.

Обаче докато двете момчета си говореха, не знаеха че някой слушаше от другата страна на вратата. Това бе, не кой да е друг, а Чонгкук, който щом чу обяснението на приятеля на сина му, се подсмихна несъзнателно.

- Значи има желанието да пробва с някой по - възрастен от него? Интересно. - добави тихо, преди да се отправи към своята стая.

Hot daddy [k.th + j.jk]Where stories live. Discover now