На следващия ден, два часа след училище, Техьонг се запъти към дома на най - добрия си приятел.
Разбира се, беше подранил с половин час, за да може да има повече време да е с господин Чон.
- Няма да има, кой да ни прекъсва. - подсмихна се, след като си прошепна.
Когато, бе пред вратата, звънна на звънеца и зачака.
Минута - две по - късно, господин Чон отвори вратата и се усмихна на момчето.
- Добре дошъл, Техьонги. - покани го да влезе. - Но, Джимин още не е тук.
- Мисля, че подраних. Имах работа и си помислих, че ще закъснея, затова ходех доста бързо, но все пак не закъснях. - засмя се уж неловко.
- Няма проблем. Искаш ли сок, за да се освежиш?
- С удоволствие, благодаря.
Ким последва мъжа до кухнята, където получи своята чаша със сок. Двамата седнаха на столчетата около плота, като се започна с разговор.
- Кажете ми, господин Чон...трудно ли е да сте сам родител?
Кук въздъхна.
- Да ти кажа, не ми е лесно. Обичам Джимин, но понякога има случаи, в които мисля, че има нужда от майка или фигура, която да заема тази позиция.
- Тогава, защо не си намерите някого? Някой който да обича вас и Джимин? - повдигна вежда Те.
- Не е толкова лесно. Искам перфектната жена или мъж, който да заеме тази позиция.
- Господин Чон, не знаех, че сте бисексуален. - засмя се Ким.
- Не знаеш, доста неща за мен. - намигна му. - Истината е, че имах повече момчета за гаджета, като бях на твоята възраст.
- Изумен съм. - остана доста изненадан. - Но един ден, срещнахте майката на Джимин.
- Да, когато я видях, нещо в мен просто...беше като ..."това е голямата любов". - усмихна се.
- Леле, господин Чон, не съм предполагал, че ще ми е толкова приятно да си бъбря с Вас. - Техьонг се засмя.
- Подранявай повече и ще си говорим доста често.
- Определено ще го правя. - намигна му.
YOU ARE READING
Hot daddy [k.th + j.jk]
Short StoryТехьонг искаше да си върне на Джимин, че му открадна момчето за пореден път, затова започна да излиза с не кой да е друг, а с баща му. 1 in bxb - 28.12.2020 1 in mpreg - 28.12.2020