55

540 64 12
                                    

Чонгкук се надвеси над момчето, като нежно започна да целува врата и гърдите му.

Усещаше, как малчото трепереше при всеки един допир.

- Сигурен ли си, че не искаш да спрем до тук? - попита го, като нежно погали бузата му.

- Не искам да спираме...нека продължим...ще ми мине.

- Те, целият трепериш. Притеснявам се.

- Това е...,заради предишните пъти с Бо Гом...просто...не мога да ги разкарам от съзнанието си. - гледаше навсякъде другаде, но не и в очите на половинката си. Изпитваше срам, от това че имаше такава травма.

Кук хвана брадичката му с два пръста, карайки малчото да го погледне.

- Аз ще се постарая да изчистя тези спомени. Ще те накарам да се почувстваш добре. Обещавам ти.

Очите на Ким се напълниха със сълзи. Момчето уви ръцете си около врата на Кук, като го прегърна силно.

- Вече все повече го усещам и разбирам. - прошепна в ухото му.

- Кое? -попита объркано.

- Това, че съм влюбен в теб.

Чон остана за няколко секунди в шок, ала после се усмихна нежно. Отдели се от прегръдката и пое една от ръцете на Те, като я постави от лявата страна на гърдите му, където се намираше сърцето му.

- Радвам се, че не съм сам в това.

Техьонг остана в шок, докато бузите му ставаха все по - червени.

- Моля те, направи ме само свой, Чон Чонгкук.

- Ще го направя и още как, ти само гледай често да споменаваш името ми, особено когато усещаш най - много удоволствие. - прошепн в ухото му преди да го целуне, а за завършек захапа долната му устна.

- Очаквай да го чуваш често.

Hot daddy [k.th + j.jk]Where stories live. Discover now