Бе началото на уикенда, дните в които хората си почиваха. Но за жалост точно в този ден, нямаше да може да се излезе, поради силния дъжд, който се бе изсипал.
В дома на семейство Чон, беше доста спокойно, както и топличко. Джинин седеше и гледаше телевизия във всекидневната, докато Техьонг и баща му, разглеждаха новите скици на сивокосия.
- Еха, Те, справяш все по - добре. Имаш някои, които дори могат да се използват като за първа колекция. - обясни Чонгкук.
- Наистина ли мислите така, господин Чон? - изненада се малчото.
- Няма и капка лъжа. Ако измислиш още няколко модела, дрехите бъдат направени, хрумне ти име на колекцията, подбереш хора, които да ги носят...ще можеш да направиш свое ревю и да дебютираш, като нов дизайнер. - усмихна се чернокосият мъж.
- Не мога да повярвам! - постави ръце на устата си от изненада.
- Честито Те! - прегърна го Чим, като се усмихна.
- Благодаря ти! - хвана ръцете му. - Ако това наистина стане, ще можеш ли да си моят главен модел Чими? - попита момчето с насълзени очи.
- Аз ли? Но аз не съм професионалист.
- Това няма значение. Искам моят най - добър приятел да е част от всичко това. И какво по - добре, ако ти си на подиума и носиш, най - добрите ми модели?
Розовокоското прехапа долната си устна в опит да не заплаче.
- За мен...ще е чест. - усмихна се още повече.
Чон потупа рамената и на двамата.
- Когато ти дойдат на ум и други модели и ги направиш, ми ги покажи. Тогава ще обсъдим, кои хора да ги ушият, а после ще трябва да видим, какво ще ни трябва за ревюто и колко пари ще са необходими, за да се осъществят тези неща. - разясни.
- Добре! - плесна с ръце Те, като после се изправи. - Е, аз се качвам горе. Все пак имам още работа за довършване! - бързо тръгна към стълбите, изкачвайки ги. Влезе в стаята си и затвори вратата. - Кой да предположи, че този план и сближаването ми с Чонгкук, могат да ме доведат и до голям успех в живота? - подсмихна се.
CZYTASZ
Hot daddy [k.th + j.jk]
Krótkie OpowiadaniaТехьонг искаше да си върне на Джимин, че му открадна момчето за пореден път, затова започна да излиза с не кой да е друг, а с баща му. 1 in bxb - 28.12.2020 1 in mpreg - 28.12.2020