06

596 80 4
                                    

На другия ден, отново след училище бе време за действие за Техьонг.

Момчето бе облякло своето пуловерче, което бе сиво и с голи рамене, бе си облякъл също и един скъсани дънки.

- Дано това поне малко го съблазни. - подсмихна се и позвъня на звънеца.

Вратата бе отворена, а на прага й седеше Чон, който тъкмо бе излязал от банята и се бе увил със своя тъмносин халат.

- О, Техьонги. Добре дошъл, заповядай. - покани го да влезе, докато минаваше с ръка през мократа си коса.

- Благодаря Ви, господин Чон. Съжалявам, че идвам в леко неподходящ момент. - усмихна се леко.

- Не, всичко е наред. Настани се удобно, след две минути ще дойда да ти правя компания, докато Джимин дойде.

- Ще чакам. - Ким седна на дивана във всекидневната, като се подсмихна за пореден път. Облегна се назад, зачаквайки.

Когато чу стъпки идващи от стълбите зад него, тийнейджърът се обърна, срещайки очите си с вече облеченото тяло на Кук. Мъжът се бе издокарал в сини прилепнали дънки и черна риза, карайки Те да преглътне една идея по - тежко.

- Искаш ли топъл шоколад? Като те гледам, леко си поизмръзнал. Рамената ти са доста червени от студеното време.

- Ох...да - погали едното си рамо. - Мислех, че няма да ми е толкова студено...,но...сгреших. Добре, че поне сте Вие с Вашия топъл шоколад. Наистина много го харесвам.

- Нима? - засмя се чернокоското. - Това е най - обикновен шоколад.

- Не знам, Вашият винаги ми се е струвал най - сладък. - подсмихна се и леко облиза устните си.

- Поласкан съм. - отвърна, а щом направи шоколада, занесе чашата на момчето.

Ким я пое с усмивка и подуха няколко пъти, преди да отпие и да направи звук от удоволствие, заради приятния вкус. Но той го направи, една идея по - еротично, с цел да привлече повече вниманието на другия господин.

Чонгкук прочисти гърлото си, като след това кръстоса краката си.

Това се хареса на Техьонг и то много.

"- Явно всичко върви по план." - помисли си.

Hot daddy [k.th + j.jk]Where stories live. Discover now