Улиците бяха доста пълни в този така топличък ден. Хората се лутаха наляво - надясно, наслаждавайки се на хубавото време.
Техьонг и Джимин вървяха един до друг, но тишата им бе компания, което не се харесваше много на момчето с розовите коси.
- Те, не се измъчвай така. Знам, че ти е трудно, но...е хубаво да се опиташ да продължиш напред и да мислиш за хубави неща. - хвана ръката му. - Ако продължаваш така, ще нарушиш равновесието в менталното си здраве.
Младежът със сивите коси, чийто нос приличаше на този на еленчето Рудолф, въздъхна тежко.
- Знам...,просто...спомените не искат да ме напуснат.
- Тогава ще е добре да напълним главата ти само с хубави спомени. - щракна с пръсти младият Чон. - Нека отидем в магазинчето с джунджурийки.
- Защо там? - повдигна вежда.
- Защото е един от любимите ти. Може да си харесаш нещо и да си го вземеш, от което да се усмихнеш. - разроши косата му.
- Добре съгласен съм.
***
Двамата тийнейджъри повървяха известно време, докато не стигнаха сладкото магазинче. В него имаше най - различни нещица, от сладки тефтерчета, до много окачени за тавана капани за сънища.
- Боже, има нова стока! Каква красота. - усмихна се широко Ким.
- Хайде, да разгледаме. - отвърна радостно Чим. - Има малки ключодържатели. - започна да ги оглежда. - Има котенца и кученца и оле боже, патенца!
Техьонг се засмя на сладките реакции на своя приятел.
- Такова си бебе. - потупа го по рамото. - Какви искаш да си вземем?
- Две патенца. Аз ще взема жълтото, а ти оранжево. - отбеляза Чим, като взе две патенца, които блестяха, заради многото маниста.
- Дадено.
Платиха за тях, а после излязоха от малкото магазинче.
- Те ще са знак, за нашето приятелство. - усмихна се Джимин.
- Чудесна идея! - засмя се Ким.
- Ето, усмивката ти се върна. Явно трябва по - често да идваме тук.
- Да, определено!
YOU ARE READING
Hot daddy [k.th + j.jk]
Short StoryТехьонг искаше да си върне на Джимин, че му открадна момчето за пореден път, затова започна да излиза с не кой да е друг, а с баща му. 1 in bxb - 28.12.2020 1 in mpreg - 28.12.2020