51

470 61 1
                                    

Вратата на дома на семейство Чон бе отворена рязко и затворена с трясък.

- Техьонг, леко. Можеш да паднеш. - опита се да го успокои Чим, докато се смееше.

Ала момчето със сивите коси изобщо не слушаше. Искаше по - бързо да разбере, в коя стая е Кук, за да му покаже нещо.

- Какво става тук? - от кухнята се показа мъжът с черните коси, в който се сблъска и Ким. - Те, внимавай. За къде си се разбързал така?

Малчото вдигна ръцете си, като по този начин пред лицето на Чон имаше рисунка на нов модел.

- Техьонг нямаше търпение да се прибере и да ти го покаже. - засмя се Джимин. - Много се гордее с това.

На листа хартия бе нарисуван Чонгкук, облечен в черен костюм. Костюмът бе черен, панталонът имаше верига, докато на сакото имаше нежна брожка, от която висяха нижки с кръгли маниста, а отгоре имаше две малки пера.

- Хрумна ми в училище...и страшно много ми хареса. Но като се замислих малко осъзнах, че на Вас ще Ви седи най - добре...,затова може ли Вие да носите този модел? - запърха с мигли.

Чонгкук остана без думи. Дрехата бе повече от прекрасна, а желянието на Те го докосна, карайки корема му да се напълни с пеперуди.

- С удоволствие! - отвърна.

- Йес! - Те подскочи. - Много се радвам.

- Поздравления, Те. - прегърна го неговия приятел. - Е, аз ще бягам. Хосок ме чака.

И така Ким и Чон отново останаха сами. Кук веднага придърпа своята половинка, целувайки я нежно.

- Благодаря ти, че си направил модел за мен и то толкова красив.

- Нямаше, как да не направя, когато ти не напускаш моите мисли. - изчерви се.

- Надявам се и за дълго да остана там.

Двамата останаха в ръцете на другия за още известно време, като дори устните им не можеха да останат отделени.

Hot daddy [k.th + j.jk]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن