Слънцето изгря над града Сеул, като го озари със светлина, заради която всичко заблестя в своята красота.
Много хора вече бяха станали от сън, повечето разхождайки се из улиците на градчето, като се наслаждаваха на хубавото време. Зимата си бе отишла и пролетта се опитваш се да разцъфти, времето ставаше все по - топло карайки хората да затварят кожусите си в гардеробите и да протегнат ръка към мантата или някое друго по - късо и тънко яке.
В този ден в дома на Чон, обитателите му бяха двама, не че това бе нещо ново. Откакто Джимин си имаше партньор, той предпочиташе главно да прекарва времето си с него и тъй като бе ден от уикенда, напусна дома си още сутринта.
Чонгкук прецени през този ден да си почива, като гледа някакъв произволен филм, който даваха по поредният канал.
Техьонг от своя страна все още лежеше в леглото си, в стаята си наслаждавайки се на спокоен и дълъг сън, нещо което през делничните дни му се губеше, поради простата причина че трябваше да става за училище.
Най - сетне младежът със сивите коси отвори своите очи, след което пресягайки се и вземайки мобилното си устройство, за да види колко е часа. Бе тръгнало да върви към обяд, момчето се хвана за главата.
- Почти не съм си проспал половината ден. - засмя се. Изправи се бавно, като отиде до банята, за да може да извърши своята сутрешна рутина, а после което се преоблече в удобни
дрехи: бяла тениска и черно долнище на анцунг. Оправи рошавата си косица и слезе долу.Щом прекрачи прага на всекидневната, очите му попаднаха върху Чонгкук, който седеше на дивана, а погледът му бе забит в телевизора.
Момчето веднага се усмихна, бързичко закрачвайки към мъжа и без да пита се настани в неговия скут, прегръщайки го, докато пръстите му стиснаха силно бялата му риза.
- Добро утро и на теб, Спяща красавице. Виждам, че днес си в доста лигаво настроение. - пошегува се.
- Млъкни и ме остави да те прегръщам. - започна да мрънка младежът със сивите коси. - Събудих се и единственото, за което можех да мисля бе това да бъда в твоите ръце и да усещам само твоя прекрасен аромат.
Чон се усмихна и сърцето му прескочи удар, осъзнаваше че малко или много бе започнал вече да се влюбва в това момче и да се привързва страшно много към него.
- Радвам се да го чуя, защото честно да ти кажа, след като се събудих копнеех само за това да станеш от сън и да мога да те целуна.
Малко след думите на Кук, двамата заключиха своите устни в една нежна и сладка целувка, наслаждавайки се един на друг.
YOU ARE READING
Hot daddy [k.th + j.jk]
Short StoryТехьонг искаше да си върне на Джимин, че му открадна момчето за пореден път, затова започна да излиза с не кой да е друг, а с баща му. 1 in bxb - 28.12.2020 1 in mpreg - 28.12.2020