61

482 64 6
                                    

Малко след като Техьонг бе видял изненадата си, двамата ни герои прецениха, че ще е хубаво да отидат да отпразнуват съгласието на по - малкия за осъществяването на модното ревю.

Обаче, може би леко прекалиха, от което въпреки че бе пиян Кук леко наруши закона и подкара колата си.

Слава богу, двамата бяха невредими и се прибраха без проблем. Но веднага щом влязоха в къщата, се награбиха един друг.

- Видях, че и костюма, който направих за теб...също е готов. - говореше, докато оставяше нежни целувки по устните му.

- О, да. Чака само да го облека и да изляза на подиума. - добави Чон, леко задъхано.

- Нямам търпение да те видя, като мой модел. - отвърна Те, като метна якето си на пода.

Чонгкук последва примера на сивокосия младеж, като направи същото, а после пое момчето в ръцете си, карайки го да увие краката си около кръста му.

С лека трудност се придвижиха до втория етаж и до стаята на мъжът с черните коси.

- Сега...мога ли да си получа наградата за хубавата изненада? - попита Кук, като остави Ким на леглото си.

- И питаш. - подсмихна се. - Целият съм твой. - излегна се назад.

- Тогава... - облиза се. - ...благодаря за вечерята.

- Моля, моля. Хубаво й се наслади.

Засмяха се, ала това не продължава за дълго преди устните им отново да се срещнат.

Hot daddy [k.th + j.jk]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora