44

500 72 5
                                    

След неспокойната нощ, в която се бе изсипала силната буря, Чонгкук и Техьонг се събудиха малко по - късно от обикновено.

Мъжът с черните коси първи напусна леглото, оправи се и слезе до долу, за да може да направи закуска. Ала, докато вършеше това действие, синът му дойде и му съобщи че ще излиза, от което Кук разбра, че ще бъде сам с Техьонг.

Това го накара да се замисли, върху това, какво да правят, за да може момчето със сивите коси, да се разведри малко след тежката нощ.

Направи палачинки за закуска и след което се качи до горе, тъй като бе време малчото да става.

- Хайде Те, ставай. Има вече топла и готова закуска.

- Много ме мързи, а и не успях да спя добре. Страшно съм изморен. - започна да мрънка.

- Закуската ще ти даде енергия и ще можеш да се разсъниш.

- Ох, добре. - с много тежка въздишка, момчето се изправи от леглото. - Носи ме. - направи муцунка.

- Да не си бебе?

- Да, твоето бебе съм.

Чонгкук се засмя. Взе Ким на ръце, постепенно закрачвайки надолу към кухнята. Настани го на стол около плота, а Те започна тихо да хапва от палачинките.

- Харесват ли ти? - попита мъжът.

- Да много са хубави. Благодаря.

- Искаш ли, след като се нахраниш да излезем на разходка из парка? - предложи му.

- Навън сигурно ще е доста кално и ще има локви. - за пореден път замрънка.

- Няма нищо, ще си обуем подходящи обувки, ще се облечем добре, така че да не ни е хладно и да не се притесняваме от калта и локвите и ще се разходим. Имаш нужда от това да се разсееш, след неспокойната нощ и мисля че една разходка ще те ободри, а и няма да е толкова зле навън.

Те се заигра с една от палачинките, като ту я свиваше ту я развиваше. Накрая кимна леко с глава.

- Добре, можем да се разходим за един - два часа.

- Чудесно, но гледай да се облечеш хубаво, за да не ти е хладно. - целуна бузата му. - Не искам да се разболяваш.

- Добре. Ти също. - облиза устните си от шоколада. - Искам те здрав.

Hot daddy [k.th + j.jk]Where stories live. Discover now