Слънцето бе тръгнало да залязва, а луната да се издига на небесата. Някои хора вече си бяха легнали заедно с кокошките, докато други бяха нощни птици и тепърва вечеряха.
Вратата на една стая се отвори, като през нея влезе Чонгкук. С тихи стъпки си проправи път до леглото на което спеше приятелят му.
Внимателно седна, като погали главата му.
- Скъпи, ще се наложа да наруша твоя сладък сън. - започна, като целуна бузата му.
Техьонг бавно се разбуди, а очите му затърсиха нещо, докато не спряха на лицето на Кук.
- Какво има? - попита, а после се прозя.
- Искам да станеш и да дойдеш с мен до едно местенце.
- Къде?
- Изненада е, сега ставай и се оправяй. - усмихна се и се изправи. - Ще те чакам долу.
***
Не след дълго, Те слезе долу, като бе облякъл жълтия пуловер направен от Чон.
- Готов съм, хайде да вървим. - изкиска се малчото. - О, чакай. Къде е Джимин?
- У Хосок е. Смята да спи у тях.
- Някой ще прави мръсното тази вечер. - подсмихна се.
- Да и аз предположих, че ще правят това.
- И все пак го пусна. - засмя се.
- Не е малко дете, сам да си решава. - отвърна Кук. - Сега, да вървим.
Двамата излязоха навън, като едва се виждаше нещо. Проправиха си път до колата на Чонгкук, която той отключи и покани Те да влезе. След което потеглиха.
***
Минаха около десет минути, докато стигнат до своята дестинация. Техьонг се огледа и бе доста объркан.
- Къде сме? - попита.
- Ами, тази вечер ще поработим...в моето студио. - усмихна се Кук, като отиде до сградата и я отключи. - Заповядай.
Те бавно влезе вътре, замигвайки на парцали. Имаше толкова много платове и конци в различни цветове, имаше машина за шиене, недовършени дрехи и много рисунки по бюрото или масите.
- Толкова е красиво. - заподскача. - Какво ще правим? - попита развълнувано.
- Смятах да направим един от твоите модели. - извади рисунката на Те от вътрешния джоб на якето си. Моделът бе на красив дънков гащеризон по който имаше червени цветя, а часта около гръдта бе като черен потник, който сякаш бе под самия гащеризон.
- Шегуваш се. - ахна.
- Да изглеждам, като човек, който се шегува. - подсмихна се. - Нека опитаме да направим една от всичките ти рисунки и да видим, какво ще стане.
Ким подкочи за пореден път, а после целуна своята половинка.
- Тази вечер ще е прекрасна!
YOU ARE READING
Hot daddy [k.th + j.jk]
Short StoryТехьонг искаше да си върне на Джимин, че му открадна момчето за пореден път, затова започна да излиза с не кой да е друг, а с баща му. 1 in bxb - 28.12.2020 1 in mpreg - 28.12.2020