В този така влажен и работен ден, Техьонг вървеше по мокрите пътища, докато си говореше с най - добрия си приятел. Двамата се смееха, защото взаимно си споделяха различни шеги.
Щом стигнаха в училището, влязоха в класната стая и се настаниха на местата си, ала нещата малко ескалираха надолу.
Джимин забеляза ризата на своя приятел, повдигна вежда, докато го оглеждаше обстойно.
- Те, каква е тази риза? - попита.
- Харесва ли ти? Купих си я наскоро, обаче трябва да я нося с нещо отдолу, защото е доста прозрачна. - усмихна се.
- Стой малко. - изправи се и провери етикета на врата на Ким, като видя познатото име, същото което носеха повечето етикети и на неговите дрехи. - Тази риза е от доста скъп магазин, как успя да я купиш?
Техьонг преглътна с тежест, защото бе хванат в крачка. Но умът му работеше бързо и веднага скалъпи една лъжа.
- Майка ми ми даде повече пари от обикновено и реших да си купя нещо хубаво, поне веднъж в живота. Толкова ли е лошо? - кръстоса ръце.
- Не, просто се изненадах, че си бил в такъв магазин, в който принципно аз и татко пазаруваме. Все пак съм наясно, колко пари ти праща онази...вещица.
- Е, този път реши да е щедра.
- И прецени, че е добре да си купиш скъпа риза? - въздъхна.
- Джимин, какъв ти е проблема? - изправи се и го погледна леко ядосано. - Това, какво правя с парите си е мое решение и само мен ме засяга.
- Аз просто...
- Какво, прецени, че след като живея с теб и баща ти ще се възползвам от вашите възможности ли? - поклати глава. - Обиждаш ме с всичко това. Веднъж си купих скъпа риза и станах безотговорен.
- Нямах предвид...
- Спести си го. - отвърна, заемайки отново мястото си и поглеждайки към прозореца. Въпреки този неприятен разговор, Ким се подсмихна. Беше доволен, че Джимин забелязваше тези неща. Все пак...най - много искаше да го подлуди.
ESTÁS LEYENDO
Hot daddy [k.th + j.jk]
Historia CortaТехьонг искаше да си върне на Джимин, че му открадна момчето за пореден път, затова започна да излиза с не кой да е друг, а с баща му. 1 in bxb - 28.12.2020 1 in mpreg - 28.12.2020