Мина се един час, от както Чонгкук бе помолил своята половинка да се приготви, за да могат да излязат заедно.
В този момент седяха в колата на по - големия, като Те гледаше главно през прозореца.
- Къде отиваме? - попита, вече сигурно за пети път.
- Ще видиш, имай търпение. - помоли го Чон с нежна усмивка.
- Ти само това повтаряш. - въздъхна.
Изведнъж превозното средство спря, карайки момчето със сивите коси да подскочи.
- Е, вече сме тук. - тръгна да излиза.
Ким го последва, като се огледа.
- Какво правим тук? - повдигна вежда. Момчето знаеше това място. Бе залата, в която доста често се провеждаха модни ревюта. - Ново ревю ли ще имаш? - погледна към мъжът до себе си, усмихвайки се широко. - Ако знаеш, как искам да присъствам на едно и да гледам!
Чонгкук се засмя леко, като разроши нежно косата на Ким.
- Да, наистина ще има ревю, но няма да е мое.
- Ами? - погледна го объркано.
Чон единствено хвана ръката му, задърпвайки го към входа на въпросната сграда. След като минаха антрето, изкачиха малко стълби, а после се озоваха зад сцената. Чернокоското покри очите на Те.
- Върви само напред, ще ти кажа кога да спреш.
- Добре. - Ким се чувстваше много объркан, но въпреки това реши да се отпусне. Все пак бе с Чонгкук, нямаше какво толкова да стане.
Щом стигнаха средата на дългия подиум, Кук спря малчото и махна ръцете си от очите му.
- Изненада!
Техьонг замръзна на мястото си, докато оглеждаше всичко около себе си. Червени завеси, столовете наредени около подиума бяха покрити с бял плат и той бе завързан в средата с розова панделка. Прожекторите блестяха силно, едни в обикновения цвят, който всеки виждаше, но имаше и такива които светеха и в други цветове, като червено, розово, лилаво. По завесите и по страните на самата сцена, бяха окачени сладки лампички, едни кръгли, а други във формата ма звездици или сърца. За завършек имаше и голям плакат окачен на високо, на него имаше снимка на Техьонг и пишеше "дебютното ревю на Ким Техьонг".
Момчето не можеше да каже нищо, просто седеше с отворена уста, докато сълзи се стичаха по бузите му.
- Ч - Чонгкук...,какво... - бавно се обърна към него.
- Искаш ли да видиш и дрехите? Зад сцената са... - не можа да се изкаже, защото Те хукна веднага, за да види всички дрехи окачени на закачалки или седящи на манекени.
- По дяволите...толкова са прекрасни! - плачеше от радост. - Чонгкук, но защо...,нали трябваше да завърша и да поработя с теб...
Чон го прегърна в гръб, като целуна едната му буза.
- Реших, че може и сега да стане. Ти показа, колко обичаш да правиш модели и колко си надъхан, така че, защо да чакаме? Плюс, направи толкова много скици на дрехи, че се събра за цяло ревю. Въпреки, че ревюто ще почака още малко, има още дрехи, които не са готови. - обясни.
Техьонг се обърна, като целуна Чонгкук с много любов и страст.
- Благодаря ти! Нямаш си и на идея, колко съм ти благодарен и колко много те обичам!
Кук се изчерви леко, а после взе на ръце Ким завъртайки го във въздуха.
- И аз те обичам, моя малка звездичке.
Те се изчерви целия, това бе първия прякор, който бе получил от своята половинка.
- Звездичка? - реши да попита.
- Да, звездичка. Защото ти си моята звездица, тази която падна от небето и ми донесе голямо щастие, щастие, от което никога не съм мислел, че ще се нуждая. - пусна го да стъпи на земята.
Ким зарови лице в гърдите на Кук.
- По дяволите, виж какво направи?! Целият съм червен.
Чон се засмя и го целуна нежно по главата.
- Добре направих, защото сега си още по - сладък.
YOU ARE READING
Hot daddy [k.th + j.jk]
Short StoryТехьонг искаше да си върне на Джимин, че му открадна момчето за пореден път, затова започна да излиза с не кой да е друг, а с баща му. 1 in bxb - 28.12.2020 1 in mpreg - 28.12.2020