73

496 60 1
                                    

Бе станало време и за дългоочакваното ревю. Имаше голяма публика, а сред тя се виждаха различни: критици, папараци, дори притежатели на списания.

Техьонг седеше зад кулисите, като се опитваше да не припадне.

- Господи. Защо има толкова хора?! - каза под носа си.

- Добре е, че има толкова хора, скъпи. - целуна бузата му Кук. - Сега се успокой, става ли? Не е добре нито за теб, нито за бебето. - погали нежно корема му.

Ким вдиша, а после издиша.

- Прав си. - обърна се към половинката си, като го видя в черния костюм, с който щеше да излезе на подиума. - Толкова си красив! - отвърна.

- Ти още повече.

Те бе облечен в черен панталон с широки крачоли, бял потник и носеше голяма жилетка в кафяво, която дори леко се валече по пода, а едната част от косата си, бе прибрал с фибичка.

- Б - благодаря ти. - изчерви се леко.

- Кога започваме? - появи се Чим, който носеше розови дънки, които бяха накъсани по коленете, бял потник с дупки, които бяха захванати с безопасни игли и розово сако.

- След малко. - отвърна Чон.

- Изглеждаш чудесно, Чими.

- Все пак нося твои дрехи. - намигна му розовкоското.

Моделите започнаха да се редят.

- Време е!

***

Ревюто приключи, а Те бавно излезе на подиума. Поклони се на публиката, докато очите му бяха насълзени. Не можеше да повярва. Всичко мина повече от чудесно, момчето бе запълнено с интервюта, поръчки и цветя.

- Не вярвах, че ще мине толкова гладко. - говореше, докато влизаше в колата, а после закопча колана си.

- Казах ти, че ще харесат работата ти. - усмихна се Кук. - А, сега магазините ми ще се напълнят с твоята модна линия.

- Това наистина ли се случва?

- О, да ТеТе. Наистина. - Джимин се протегна от задната седалка и разроши косата на своя приятел. - Превърна се в една голяма звезда!

Hot daddy [k.th + j.jk]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora