One two three breath

2.2K 100 2
                                    

Z pohľadu Justina

Zaparkoval som pred halou kde mám mať dnes koncert. S Lis sme vystúpili a ta bola dosť prekvapená pretože nevedela pochopiť že toto bude len mini koncert. Zvyčajne hrávam v halách ktoré sú 4x väčšie.

"Ideme dnu ??" Chytil som ju za ruku a ťahal dnu. Vošli sme zadným vchodom a hneď som smeroval do šatne.

"Justin konečne si tu choď sa hneď osprchovať a prezliecť o 10 minulú nech si na stagy!!" Hlasným krikom mi kázala Alis čo mám robiť. Lis sa usadila v šatni a ja som sa šiel rýchlo osprchovať.

"Počkáš tu alebo chceš ísť so mnou shawty??" Milo som sa usmial a hľadal uterák v skrinke.

"Myslím že rýchlejšie to bude ak pôjdeš sám" úsmev mi opätovala.

"To máš myslím že pravdu" priblížil som sa k nej a šiel ju pobozkať. Lis hneď spolupracovala. Och ako ja ju milujem.

"Ummmmm.. Justin padaj do sprchy!!"

"Veď už idem" ešte raz som ju pobozkal a bežal do sprchy. Bola to dosť rýchla sprcha kedže času na zvyš nemám. Po cca 7minútach som vyšiel celý voňavý len s uterákov okolo pása.

"To bolo rýchle" usmiala sa na mňa ale bolo divné že pozerá namiesto do mojich očí na moje super krásne telo. No ale nečudujem sa jej..

"Ja som rýchli vždy" žmurkol som na ňu a šiel sa priezliecť. Keď som bol už hotový chytil som Lis za ruku a ťahal ju hneď do zákulisia. Bola rozkošná ako Alica v krajine zázrakou všade sa obzerala a pritom ma pevne držala aby sa nestratila.

"Fajn Lis budeš ma musieť pustiť" usmial som sa a ukázal na ruku

"Ummmm aha prepáč"

"Nie žeby mi to bolo nepríjemne ale povinnosti volajú neboj dám okolo 20 pesničiek a hneď som späť"

"Fajn uži si to" potľapkala ma po ramene a ja som vybehol na pódium kde sa zrazu začal ozývať hlas Beliebers.

********************************

Z pohľadu Lis

Je to neopísateľný pocit stáť v zákulisí a pozerať na jussa ako sa výživa na pódiu. Myslím že stage je ako jeho druhé ja. Je tu Juss s ktorým chodím ale je tu aj Justin idol svojích Beliebers ktorý sa snaží urobiť pre ne všetko čo môže. Je super vidieť ho uvoľneného a šťastného ako je práve teraz. Práve Juss dospieval poslednú pesničku dnešného 'mini' koncertu. Zakýval všetkým fanúšikom a vletel do zákulisia.

"Taaaaak aky som bol ??" Pobozkal ma na líce a s úsmevom a spotenou tvárou sa pozeral na mňa.

"Perfektný !!!!!!!"

"Veď ja viem" usmial sa a už ma ťahal späť do šatne. Už sa tu začínam orientovať aj ja. Po ceste nás zastavili Justinovi ľudia z jeho týmu a pogratulovali Justinovi že sa mu tento koncert vydaril. V šatni sa Justin šiel zasa osprchovať a hneď sa prezliekol do svojích veci a vyrazili sme preč z haly.

"A kam to teraz ideme ??" Opýtala som sa keď sme už nastupovali

"No na večeru"

"Tak fajn" usmiala som sa a Justin zapol rádio celú cestu sme si spievali bolo to skvelé a Justin vizeral úplne sviežo aj keď skákal minimálne hodinu na pódiu ako to on robí?? Ja keď prídem po teréningu tak som totálne hotová ale on by zvládol tuším aj ďalší koncert .
Keď sme zastavili pred justinovim domom bolo mi to dosť divné nehovoril že ideme na večeru???

"Nemali sme ísť na večeru ??"

"Veď aj ideme moja mama otec a súrodenci ťa chceli strašne spoznať tak som slúbil že dnes ťa privediem na večeru"

"Omg to mi hovoríš až teraz ?????? Veď som sa ani nepripravila bože čo ak sa im nebudem páčiť??" Začala som sa potiť bolo mi horúco... Jemu sa to ľahko povie že večera u nás doma ale preboha ja ani neviem ako zareaguje jeho mama a súrodenci ani nehovorím... Justin pristúpil ku mne prstom mi dvihol bradu a zapozeral sa mi do očí

"Lis prosím neblázni ja ťa milujem a aj oni budú moja rodina je taká istá ako mnoho další... Jaxon a Jazzy sa na teba nevedia dočkať stále o tebe hovoria. Vážne sa nemáš čoho báť som a budem tam s tebou dobre ??" Zadívala som sa do jeho karameliek a hneď som sa cítila lepšie musím sa ukľudniť všetko bude poriadku je to len večera.. Justin otvoril dvere na dome hneď na neho naskakali myslím že Jazzy a Jaxon boli ako malé opičky ale su neskutočne rozkošný.

"Justin to je tvoja frajerka??" Opýtala sa Jazzy Justina začala som sa červenať..

"Nooo ano toto je Lis" usmiala som sa na nich a oni mi ten úsmev hneď opätovali

"Ahoj Lis ja som Jaxon" hneď po ňom prišla ku mne jazzy

"Ja som jazzy" vrhla sa mi do náručia čo ma dosť prekvapilo ale hneď som ju objala tiež

"Som rada že som vás spoznala" pohladkala som jaxona po hlave a postrapatila mu vlasy ako to robím Justinovi

"Justin máš peknú frajerku" povedal trošku hlasnejšie jaxon len som sa pousmiala a vyzliekla si koženú bundu

"Ja viem" žmurkol Justin na jaxona a z kuchyne vybehla myslím Justinova mama

"Ahoj ty budeš asi Lis však ja som Pattie konečne ťa spoznávam" milo sa na mňa usmiala a podala mi ruku na pozdrav.

"Tak podte stôl je už pripravený" povedala jussovi mama a už sme sedeli za veľkým tmavým stolom. Všade som cítila taku rodinnú atmosféru vážne neviem čoho som sa bála. Pattie začal nosiť veci na stôl a tak som jej pomohla s taniermi. Justin jazzy jaxon Pattie a Jeremy sa postavili a začali sa modliť bolo mi to trošku cudzie kedže my to doma skoro nikdy nerobíme. Justin sa na mna pozrel a naznačil mi aby som sa postavila.

"Ummmm prepáčte ale no my sa vačšinou doma nemodlime"

"To nevadí" milo sa usmiala Pattie a chytila ma za ruku. Pomodlili sme sa a pustili sme sa do večere. Počas nej sme sa skvelo zabavili Pattie je vážne skvela osoba ani sa nečudujem že Justin ju tak miluje. Hneď ako sme dojedli spolu s Pattie sme pozbierali taniere a odniesli ich do kuchynského drezu. V kuchyni sme boli iba my dve a umývali riady.

"Som rada že ste spolu s justinom" to ma trošku zaskočilo aj keď je to milé ale tak čo mam na to povadať Ďakujem ??

"Už som ho takého šťastného dlho nevidela" aaa to je milé

"No neviem či je to len moja zásluha"

"Ja myslím že len a len tvoja" bolo to ako keby som sa rozpravala s mojou mamou je divne mať takýto vsťach s Justinovu mamou ?? Je mi to jedno je to vážne super osoba som si istá že ak sa stretne s mojou mamou tak si budú rozumieť. Keď sme dopratovali Jaxon navrhol aby sme si zahrali človeče jeho krásnim očičkám sa nedá povedať nie. Odbylo desať je najvyšší čas ísť domou. Dohrali sme hru a jaxon a jazzy sa pripravovali do postele.

"Justin ja už pojdem" pošepkávala som mu a on smutne prikývol. Zyšli sme dole kde utekala Jazzy pred Pattie.

"Tak ja už pojdem ďakujem za večeru" usmiala som sa a obula si topánky

"Mami 'podal mi koženú bundu' pôjdem ju odprevadiť" Kývol smerom ku mne

"Jasne bež a ty jazzy vylez spod stola a hneď si choď umyť zuby" už rozurene hovorila Pattie. Obliekla som si bundu a ešte počkala na Justina. Vysmiaty a sklučami v rukách šiel ku mne.

"Zabudni Jusso autom neideme musím túto večeru stráviť"

"Máš pravodu ale aj keď by si bola gulička bola by si ummmm " buchla som ho do ramena

"Justin ani na to nemysli" cestou domou sme sa super porozprávali už kde sme boli pred domom som si všimla že naši ešte stále nie su doma a mne blíkala na mobile už asi tretia SMS .

Máte tu novú časť.... Tak si ju užite som straaaaašne rada že tu mam za 2 dni hneď 100reads ste zlatí a musím Vám poďakovať . Budem rada ak mi zanechze Like alebo komentík.BTW sorry za chyby.
ĽUBKÁM VÁS

Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😙😗😚 ĎAKUJEM ..

Bieber's girlfriend?Where stories live. Discover now