Map?

1.4K 78 10
                                    

Z pohľadu Lis

Je asi 7ráno a ja sa práve obliekam. Prikázal mi to Justin povedal že na dnes si ma ukradne čomu som nepochopila no som zvedava čo ma dnes v pláne. Vraj to už aj vybavil s učiteľkou. Rýchlo som si navliekla high-wasted jeans a na vrch som si dala Crop top. Vyzeralo to skvele !! Justin ma už čaká dole v aute takže si musím švihnuť. Pred necelou pol hodinou ma zobudil a je vedecky dokázané že nam dievčatám to trva o trosku dĺžšie. No nič rýchlo som si obula yeezy pozdravila Kelly a utekala dole hotelovými schodami pretože  nejaky dobrák sa prave teraz rozhodol ísť výťahom až na samí vrch. Rýchlim krokom som sa dostala konečne von z hotela a pred sebou zbadala čierny kabriolet. Skoro som prestala dýchať je dokonalý a keď som za volantom zbadala Jussa bolo to ešte dokonalejšie. Justin mi zakýval aby som si nastúpila a tak som neváhala.

"To je tvoje ???" Na nič iné som nemyslela iba na tu krásu v ktorej sedím.

"Aj tebe dobre ránko shawty... A áno moje" krásne sa usmial a naštartoval

"Kam vlastne ideme ??"

"Poznáš význam slova PREKVAPENIE ??"

"Grrrr.. Takže mi to nepovieš ?"

"Nie shawty .." Žmurkol a my sme vyrazili je asi tak 8hodin ráno slniečko už krásne svieti a dnes je deň ako stvorený na jazdu v kabriolete.

"Lis otvor tamtú priehradku ,mala by tam byť mapa."

"Mapa??? Načo mapa ??" No odpoveď som nedostala. Justin mi daroval len úškrn. Nahla som sa a vytiahla odtiaľ mapu. Moj vyraz hovoril za všetko vážne som zvedava kam mi dnes ideme.

"Tak a teraz mi povieš ako sa dostaneme tu ." Ukázal prstom na bod kde mame ísť začala som tú mapu otáčať do asi každej svetovej strany len aby som sa v tom z orientovala no popravde sama neviem kde sme a ta mapa je uplne nahovno.

"A teraz do ľava... Alebo do práva ??" Dosť dezorientovane som sa zadívala na to všetko čo na tej mape bolo kokos lepšieho navigátora si Juss nemohol vybrať .

"Tak do práva alebo do ľava??"

"Choď radšej stále rovno" ukázala som prstom a Juss ma posluchol. Poslušný chlapec aj keď on sám nevie kam vlastne ideme PARÁDNY VÝLET zasmiala som sa sama pre seba.

"Tak a teraz do ľava"

"Ale veď tam cesta nie je .." Povedal zúfalo Justin

"Ale je len tam odboč" s úsmevom na perách Justin odbočil na dosť divnú cestu ale bola to cesta aspoň v tom som sa dnes nemýlila.

"Zlato vieš ty vôbec kde je ešte to miesto čo som ti ukázal ??"

"Uhm vieš že hej neruš ma teraz !! Musim sa sústrediť !! "

"Hah tak to som zvedavý .."

"Len mi dôveruj.." Žmurkla som a pevne chytila okraj mapy.

"Veď práve toho sa bojím .." Povedal tišie Justin a nemohla som sa nezasmiať. No pochvíli ma smiech prešiel pred nami boli policajti a zastavili nás. Vystrašene som sa pozrela na Justina.

"Dobrý deň poprosil by som doklady." Justin ich vytiahol zo zadného vrecka nohavíc a podal mu ich.

"Kde mate nálepku ??" Opýtal sa policajt

"Nálepku ??" Nechápavo sa opýtal Justin.

"No áno na tejto ceste nemôžu jazdiť všetci len označené autá " Justin pomali hodil pohľad na mňa. Viem presne na čo myslel "KAM SI NÁS TO ZAVIEDLA?" No len s úsmevom na perách pokrútil hlavou a ospravedlnil sa policajtovi ktorý bol dosť zhovievavý a nechal nas ísť .

"Fajn priznávam nemam ani tušenia kde sme"

"To mi je jasné.. zastavím niekde na kraji a skúsime to spolu" Justin zabočil na kraj cesty a obaja sme vystúpili. Položila som mapu na kapotu auta a snažila sa prísť na to kde sme. Bola som totálne mimo z tých čiar ktore viedli kade tade . Z razu som pocítila niečije ruky okolo môjho pasu. Justin si ma pritiahol bližšie a jeho dych dopadajuci na moj krk robil so mnou vážne zlé veci.

"Tak už si na to prišla ? ?" Usmial sa ale stale ma pevne držal okolo pasu.

"Nie netuším kde sme." Vzdychla som si.

"Shawty si strašný navigátor !!" Milo sa usmial

"Nebuď na mňa zlý snažila som sa" smutne som povedala

"Ale no tak užili sme si aspoň trošku času spolu .."

"To bol tvoj zámer ??"

"Presne tak... "

"Si hrozný!!" Pokrútila som hlavou. Justin vytiahol z vrecka mobil a urobili sme si fotku. Hodil to hneď na instagram s popisom 'LOST TOGETHER'

"Ty si tu mal celý ten čas mobil ??"

"Ano ty nie ??"

"Nie !! Nechala som ho v hotely v tom zhone som na neho ani nepomyslela. Daj mi ho a ja nas do sekundy odtiaľto dostanem."

"A keď nechcem aby sme sa odtiaľ dostali ??"

"Čo tým mysliš ??"

"Poďme sa prejsť len tak chcem aby sme si to dnes užili možno už zasa nebudem mať čas byť len s tebou"

"Máš pravdu .. Ale nemysli na to dnes sme len ja a ty ."

Tadaaaaaa nová časť !!! Ja viem že je neskoro ale vážne prepáčte nemala som vobec čas na nič. Dufam že sa bude páčiť ak ano tak mi prosím nechajte komentik aby som vedela že aj po skoro mesiaci ste tu so mnou ❤️ prepáčte za chyby 😅
ĽUBKAM VÁS

Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😙😗😚

Bieber's girlfriend?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora