Hold Tight

1.9K 98 11
                                    

Z pohľadu Justina

Zobudil som sa na jasne lúče prenikajúce cez záves. Nemohol som sa prestať usmievať keď som si spomenul na včerajšiu noc. Lis ešte spala a nemam to srdce ju zobudiť. Vzal som si boxerky a obliekol si ich. Tepláky som si tiež navliekol na seba spolu s bielim tričkom. Šiel som dole po schodoch do kuchyne kde už čarovala mama raňajky. Otvoril som chladničku a nalial si pomarančový džús.

"Ehm...Justin ??" Dosť ale DOSŤ divne sa na mňa pozrela mama

"No?"

"Čo za zvuky vychádzali z vašej izby včera v noci ??" Ou shit fajn len nepanikár do kelu čo jej mám povedať

"Ehm.. To bola Lis" do riti tak to som si pomohol

"Justin mne je to jedno či si to bol ty alebo Lis ale mohli ste byť tichšie"

"Ja som jej to vravel" zasmial som sa a z chuti sa napil džúsu. Táto situácia trápnejšia už nemôže byť.

"Jasne zavšetko môže Lis však ??" Zasmiala sa a buchla ma lakťou pod rebro... to mi robí vždy už od mala.

"Aaaau mami !!" Chytil som si bok ako najväčšie úbožiatko a asi by som mal priznať že to vôbec nebolelo.

"Bež po Lis nech sa stihnete naraňajkovať skôr ako odletíte"

"YES BOSS" zasalutoval som a uháňal po schodoch za mojou milovanou. Potichúčky som otvoril dvere a zbadal tú krásu. Och už nech mame vlastný dom a budem si s ňou robiť čo len budem chcieť Vrrrrr!!! Naklonil som sa nad posteľ a pomali jej začal okusovať lalvôčik.

"Dobré ránko shawty"

"Ummmmm.. Justin ešte 10 minút"

"Ja by som ti dal aj celý deň ale budeš musieť otvoriť očká a ísť sa naraňajkovať" prilepil som sa na ňu a až teraz som si uvedomil že ma len nohavičky. Je jasné že som sa k nej inštinktívne pritlačil viac.

"Justin ešte som sa ani nezobudila a už myslíš na... šak ty vieš" no možem ja za to ??

"1. So chlap po 2. Čo mam robiť keď ťa uvidím hore bez len v nohavičkach?? A po 3. Mam na teba chuť" žmurkol som na ňu a ona len pokrútila hlavou.

"Si neuveriteľne nádržaný BIEBER!!! Prosím odtiahneš sa ??"

"NIE"

"Zlato potrebujem sa obliecť"

"Nie"

"No ták" nahodila puppy Face

"Fajn čo zato ??"

"Čo len chceš"

"Vieš ze si teraz podpísala zmluvu s diablom ??"

"No inak by som sa odtiaľ nedostala" pobozkala ma na nos a ja som s nej zliezol. Odkryl som jej deku a zrazu mi napadlo !!

"Počkaj !!! Tak zostaň ! Idem po mobil !!" Utekal som do kúpeľni po mobil.

"Preboha mam sa báť ??" Opýtala sa rozkošným hlasom

"Nie nemusíš shawty len si chcem urobiť fotku veď žiadnu tvoju nemam !!"

"Jasne a to ti napadlo práve teraz keď som hore bez však ??"

"Čuduješ sa ??" Zasmial som sa a na mobile si zapol foťák

"Nie vôbec nie " vlasmi si zakryla tvár a vyzerala dokonalo !! No nemilujte ju jej postavu a všetko čo je jej súčasťou. Odfotil som ju{FOTKA NA BOKU} a hneď ju poslal na instagram ak to zisti tak... nie radšej to nechcem ani vedieť. Dal som tak aj hastag typu....#thesexiest#girl#only#in#my#BED. A jasne že sa tá fotka stala aj mojou tapetou!!.

"Si hotový??"

"Áno kráska som"

"Verím že tá fotka zostane len v tvojom mobile"

"To ti sľúbiť nemôžem"

"Juss!!" Hodila po mne vankúš mrška malá!!

"A teraz sa bež obliecť alebo ?? Mam ti pomôcť??"

"Stačí keď sa otočis" Čože otočiť sa 😂 ten bol dobrý. Lis sa postavila z postele ale jasne že tam hore svoju ruku držala dosť pevne.

"Justin !!" Zhúkla po mne

"Dobre dobre len nechápem prečo by som sa mal otočiť !! Veď sa nemáš za čo handbiť a ja to viem najlepšie veď poznám každy kúsok tvojho tela !!"

"Juss !! Otoč sa "

"Fajn fajn " zdvihol som ruky hore na znak že sa vzadávam a nakoniec som sa otočil. Leď sa už moja princezná konečne obliekla vzal som jej ruku a spoločne sme šli dole na raňajky.

"No konečne !! To Vám trvalo" zasmiala sa mama a podala nam taniere

"Za to môže Lis" zasmial som sa a ukázal očami na ňu

"Ako inak však JUSTIN ?" Áno mami viem na čo naražaš. Sadli sme si za stôl a papali raňajky. Lis si tu asi všetci obľúbili Jaxon jej zobe z ruky lebo mam tušenie že sa mi do nej buchol !! A Jazzy ju berie ako najlepšiu kamarátku. Veď kto by ju nemiloval ?? Keď sme dojedli Lis si šla pobaliť veci a ja tiež. Pri odchode sme sa rozlúčili s mamou a jazzy a jaxonom btw otec nie je doma prave je v NYC.

"A prídete ešte ?" Opýtala sa Jazzy. Lis sa nad ňu nahla

"Zlato nebuď smutná hneď ako mi skončí škola prídeme tu znova" žmurkla na ňu a Jazzy jej darovala rozkošný úsmev.

"Tak dávajte si pozor" usmiala sa mama a objala ma pri tom ako som bol k nej naklonený mi pošepkala

"Je skvelá neublíž jej" musel som sa usmiať som rád že sa páči aj mame čo viac si želať ?? Nasadli sme do auta a smerovali na letisko bohužiaľ dnes letime ako všetci ostatný no ale predsa len v 1. Triede. Nemam tu svoje lietadlo škoda ale veď dúfam že to bude pokojný let aj tak. Sadli sme si na sedadlo a Lis sa na mňa škaredo pozrela.

"Chyť ma" povedal som jej a podal jej moju ruku viem že e neznáša lietadla a musím jej pomoct!!

"Budem ťa držať cely celučičký let som tu ja a ty !! Nič iné si nevšímaj o chvíľku sme v LA neboj zlato" daroval som jej bozk na vlasy. Ona hneď zaborila hlavu do mojej hrude a ľahla si mňa.

"Zlato kľudne možeš spinkať " žmurkol som na ňu

"Ďakujem ale bojím sa!! bože prečo nemôžeme ísť loďou alebo .."

"Pššššššt iba ja a ty !! Nič iné !!" Pripomenul som jej a ona si vložila hlavu do mojej hrude a pomaličky zaspávala no ja s ňou.

Tadaaaaaaaa s tejto časti mam neskutočne skvelý pocit dufam že vás to baví!! Ste skvelý vždy keď vidím tie vaše komentiky mam úsmev na tváry niekedy aj celý deň keď si na to spomeniem.. Dávate mi viac ako si myslíte a vážne krásne ďakujem !! Prepáčte za chyby.
ĽUBKÁM VÁS

Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😚😗😙

Bieber's girlfriend?Where stories live. Discover now